Pomimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, niestabilnych cen na rynku surowców oraz wysokiej presji kosztów, w KGHM w 2023 roku ... » Samorząd Województwa D...
Dolnośląski Program Stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów ścisłych i zagrożonych wyklucze... » Otwarcie sezonu turyst...
Już niebawem, w ostatni weekend kwietnia, tuż przed długim weekendem majowym na Bulwarze Nadodrzańskim w Głogowie odbędzie się trzecia edycja Otw... » Helios Anime przedstaw...
Helios zaprasza wszystkich fanów anime na film zrealizowany na podstawie bestsellerowej mangi. „Spy x Family Code: White” to p... »
Data dodania: 05 września 2015 — Kategoria: Wiadomości
Oferta lubińskiej CUPRUM ARENA wzbogaciła się o dwie ekskluzywne
polskie marki odzieżowe – Vistulę i Wólczankę. To poszerza portfolio
marek skierowanych do mężczyzn ceniących dobry styl.
- Jest nam niezmiernie miło, że dwie tak znane i cenione marki
zdecydowały się otworzyć salony w naszym centrum handlowym. To dowód, że
Cuprum Arena jest wysoko ceniona, a obecni najemcy są bardzo zadowoleni
z osiąganych w Galerii wyników sprzedażowych - mówi Karol Semik,
Manager ds. Komercjalizacji lubińskiej galerii, która należy do spółki
MGC INWEST.
Oba salony mieszczą się na poziomie 1. Cuprum Arena.
Salon Vistuli ma ponad 135 m.kw. W swojej ofercie ma wysokiej klasy
garnitury, ale także szeroką gamę marynarek - zarówno tych w klasycznych
fasonach, jak i awangardowych, świetnie skrojone spodnie, luksusowe
płaszcze i szeroką gamę wysokiej jakości dodatków. Najbardziej
wymagający mężczyźni, którzy cenią indywidualizm, mogą skorzystać ze
specjalnej oferty szycia na miarę, czyli programu Made to Measure.
Salon
Wólczanki ma 28 m.kw. W swojej kolekcji oferuje męskie i damskie
koszule, zarówno klasyczne wzory, jak i modele zaprojektowane w oparciu o
najnowsze światowe trendy. Wólczankę wyróżnia najwyższa jakość tkanin i
dodatków oraz perfekcja wykonania.
CUPRUM ARENA
Wielofunkcyjne
centrum handlowo-rozrywkowe Cuprum Arena jest pierwszym obiektem
handlowym o takiej wielkości nie tylko w Lubinie, ale w całym regionie
Zagłębia Miedziowego. Na ponad 34 000 mkw. powierzchni handlowej
znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych. Unikalny kształt koła
oraz wykończenie centrum wyróżniają obiekt również na międzynarodowym
rynku centrów handlowych. Nowoczesna architektura w pełni wpisuje się w
najnowsze światowe trendy, a materiały, których użyto do wykończenia
Cuprum Arena, to najwyższej jakości granit, szkło, stal, drewno, a także
płyty z aluminium w kolorze miedzi symbolizujące znaczenie tego surowca
dla regionu i rozwoju nowoczesnego przemysłu.
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!