Niedziela, 20 maja 2018 r.   Imieniny: Bazylego, Bernardyna, Bronimira
Witaj, Społecznosć Lubina gość! Zarejestruj się lub Zaloguj do serwisu | Ilość osób online 55

Portal Lubina


UWAGA! Ten serwis uzywa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przegladarki oznacza zgode na to) ->>


Wiadomości z Lubina
Czekają na kolejne zlecenia Czekają na kolejne zle...
Pracownicy gminnej spółdzielni socjalnej LUX  mają już za sobą pierwsze zlecenia i czekają na kolejne.  Zachęcamy mieszkańc&oacu... »Super Anioły przyznane! Super Anioły przyznane...
19 zgłoszeń wpłynęło do tegorocznej edycji plebiscytu ANIOŁY KULTURY GMINY LUBIN, nagrody przyznawanej za twórczość artystyczną, wyjątkowy... »Lubinianin był strażnikiem, handlował na Allegro, zbankrutował na giełdzie. Teraz jego auta są na każdej ulicy Lubinianin był strażni...
Życiorysem tego biznesmena można by obdarować kilka osób. Żadna nie narzekałaby na to, że ma nudne życie, ale kilka z pewnością kompletnie... »Stary, kopsnij szluga. Stary, kopsnij szluga....
Spotkałem niedawno kolesia, z którym przesiedziałem dwa lata w tej samej klasie. Wspomnień mieliśmy mnóstwo. Buzie nam się nie mogł... »

» archiwum wiadomości


Magazyn elubin.pl

silesianseo.pll














Twoja wyszukiwarka

Zdrowie
Edukacja
Miasto
Lokale

Czy wiesz, że...?
Czy wiesz, że?..."Kielich" to najwyższa w Polsce wieża wspinaczkowa, wysokości 32,5 m?

Pogoda
YoWindow.com
Wiadomości z Lubina i okolic

Wszyscy zobaczą, że jesteś! Czyli o zaletach reklamy outdoorowej
Data dodania: 06 grudnia 2016 — Kategoria: Wiadomości

Wszyscy zobaczą, że jesteś! Czyli o zaletach reklamy outdoorowej

Reklama zewnętrzna, powszechnie określana także jako outdoorowa, od angielskiego out-of-home, to jedna z najpopularniejszych form reklamy. Skąd jej popularność? Dlaczego billboardy cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem? Reklama zewnetrzna bazuje na wizualnej prezentacji treści, a jak wiadomo konsumujemy, odbieramy, przyswajamy przede wszystkim wzrokiem, stąd też skutecznośc form wizualnych jest zawsze zdecydowanie największa. Poza tym to, jak często odbiorca może zetknąć się z naszym komunikatem reklamowym, stanowi niewątpliwą zaletę tej właśnie, jednej z najstarszych form reklamy. Co jeszcze decyduje o jej popularności? Poniżej przedstawiamy kilka niewątpliwych zalet outdooru.

Reklama zewnętrzna pracuje dla Ciebie non-stop

Podstawową cechą reklamy zewnetrznej jest jej stała, nieprzerwana widoczność. Nie musimy włączyć telewizora, sięgnąć po gazetę, czy przeglądać stron internetowych, by reklama do nas dotarła. Ten rodzaj reklamy pracuje dla Twojej kampanii 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Outdoor to przekaz, który dociera do wszystkich

Forma reklamy zewnetrznej pozwala formułować przekaz prosty i zrozumiały dla szerokiego grona odbiorców. Outdoor bazuje na atrakcyjnej, ale nieskomplikowanej treści, wykorzystując jednocześnie znane i rozpoznawalne symbole, co sprawia, że Twój przekaz będzie zrozumiały i możliwy do zapamiętania przez wszystkich.

Reklama out-of-home to ogromny zasięg oddziaływania

Billboard widzą wszyscy mieszkańcy miasta, osoby przyjezdne, kierowcy i piesi. To sprawia, że outdoor jest reklamą masową. Poza tym warto tutaj zaznaczyć, że będąc poza domem, czy miejscem pracy, jesteśmy bardziej otwarci na to, co daje nam przestrzeń, efektywniej chłoniemy informacje, zatem komuniakt reklamy outdoorowej ma większą szansę na to, by zostać zapamiętanym.

Billboard zawsze będzie zauważony

Trudno nie zauważyć billboardu lub jakiejkolwiek tablicy reklamowej sporych rozwmiarów. Outdoor jest trudny do przeoczenia, a jednocześnie bezpośredni i łatwy do zapamiętania.

Reklamę zewnętrzną wyróżnia powtarzalność przekazu

Jeśli zdecydujesz się na reklamę zewnętrzną, Twój komunikat będzie powtarzalny w odbiorze. Każdy potencjalny klient natknie się na reklamę wielokrotnie, co zdecydowanie zwiększa szansę na jej zapamiętanie.

Outdoor to pole do popisu dla Twojej kreatywności

Reklama zewnętrzna pozwala na wykorzystanie tego wszystkiego, co przyciąga wzrok. Możesz wyeksponować treść, markę i co tylko chcesz, korzystając z koloru, kompozycji, formy, a jednocześnie tworząc zabawną, wzruszającą lub intrygującą treść.

Reklama zewnętrzna to element skutecznej kampanii reklamowej

Wykorzystując reklamę zewnętrzną, zwiększasz efektywność prowadzonej kampani informacyjnej, promocyjnej, czy reklamowej. Outdoor działa non-stop, pozwala na dużą częstotliwość kontaktu odbiorcy z przekazem, może być długotrwały. To doskonałe narzędzie marketingowe.

To jeszcze nic koniec zalet reklamy zewnetrznej. Chcesz poznać więcej zalet i najlepsze rozwiązania w tym zakresie? Wejdź na http://billboard-x.pl/ i zobacz to!

Słowa kluczowe: lubin
Wyślij link znajomemu: http://elubin.pl/wiadomosci,15936.html
Ten artykuł był czytany 920 razy.


1 komentarz

Napisz komentarz!

~Gość

Gość serwisu
#43776 | 19.04.17 08:27:49Zgłoś naruszenie netykiety/regulaminu.

niektóre billboardy są nawet ładne, można pooglądać stojąc w korku
Twoje imię: *
Twój komentarz: *
komentarz nie może być dłuższy niż 350 znaków
Znaczniki HTML: Wył.
BBCode: Włączone

Dostępne znaczniki:
[i] pochylenie [/i]
[b] pogrubienie [/b]
[u] podkreślenie [/u]


* - wymagane pola do dodania komentarza.

Wszystkie komentarze umieszczane przez użytkowników i gości portalu są ich osobistą opinią. Redakcja oraz właściciele portalu nie biorą odpowiedzialności za komentarze odwiedzających.



Copyright © 2006-2018 Portal miasta Lubina.
Strona wygenerowana w 0.030 sek.Lubin 1.0