Górniczy gigant z Zagłębia Miedziowego utrzymał pierwszą lokatę w zestawieniu „największych kopalń srebra na świecie” w rankin... » Oferty pracy PUP Lubin...
Przedstawiamy najnowsze oferty pracy dostępne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubinie. Szczegółowe informacje i dane kontaktowe do pracodawc... » „Back to Black. ...
Sieć kin Helios zaprasza na film przybliżający losy jednej z największych gwiazd muzyki XXI wieku – Amy Winehouse. Jej głos, twó... » Dzień Strażaka –...
W imieniu wójta gminy Lubin zapraszamy na Gminne Obchody Dnia Strażaka do Zimnej Wody. Dla naszych druhów będzie to okazja do... »
Data dodania: 06 grudnia 2016 — Kategoria: Wiadomości
Reklama zewnętrzna, powszechnie określana także jako outdoorowa, od angielskiego out-of-home, to jedna z najpopularniejszych form reklamy. Skąd jej popularność? Dlaczego billboardy cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem? Reklama zewnetrzna bazuje na wizualnej prezentacji treści, a jak wiadomo konsumujemy, odbieramy, przyswajamy przede wszystkim wzrokiem, stąd też skutecznośc form wizualnych jest zawsze zdecydowanie największa. Poza tym to, jak często odbiorca może zetknąć się z naszym komunikatem reklamowym, stanowi niewątpliwą zaletę tej właśnie, jednej z najstarszych form reklamy. Co jeszcze decyduje o jej popularności? Poniżej przedstawiamy kilka niewątpliwych zalet outdooru.
Reklama zewnętrzna pracuje dla Ciebie non-stop
Podstawową cechą reklamy zewnetrznej jest jej stała, nieprzerwana widoczność. Nie musimy włączyć telewizora, sięgnąć po gazetę, czy przeglądać stron internetowych, by reklama do nas dotarła. Ten rodzaj reklamy pracuje dla Twojej kampanii 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Outdoor to przekaz, który dociera do wszystkich
Forma reklamy zewnetrznej pozwala formułować przekaz prosty i zrozumiały dla szerokiego grona odbiorców. Outdoor bazuje na atrakcyjnej, ale nieskomplikowanej treści, wykorzystując jednocześnie znane i rozpoznawalne symbole, co sprawia, że Twój przekaz będzie zrozumiały i możliwy do zapamiętania przez wszystkich.
Reklama out-of-home to ogromny zasięg oddziaływania
Billboard widzą wszyscy mieszkańcy miasta, osoby przyjezdne, kierowcy i piesi. To sprawia, że outdoor jest reklamą masową. Poza tym warto tutaj zaznaczyć, że będąc poza domem, czy miejscem pracy, jesteśmy bardziej otwarci na to, co daje nam przestrzeń, efektywniej chłoniemy informacje, zatem komuniakt reklamy outdoorowej ma większą szansę na to, by zostać zapamiętanym.
Billboard zawsze będzie zauważony
Trudno nie zauważyć billboardu lub jakiejkolwiek tablicy reklamowej sporych rozwmiarów. Outdoor jest trudny do przeoczenia, a jednocześnie bezpośredni i łatwy do zapamiętania.
Reklamę zewnętrzną wyróżnia powtarzalność przekazu
Jeśli zdecydujesz się na reklamę zewnętrzną, Twój komunikat będzie powtarzalny w odbiorze. Każdy potencjalny klient natknie się na reklamę wielokrotnie, co zdecydowanie zwiększa szansę na jej zapamiętanie.
Outdoor to pole do popisu dla Twojej kreatywności
Reklama zewnętrzna pozwala na wykorzystanie tego wszystkiego, co przyciąga wzrok. Możesz wyeksponować treść, markę i co tylko chcesz, korzystając z koloru, kompozycji, formy, a jednocześnie tworząc zabawną, wzruszającą lub intrygującą treść.
Reklama zewnętrzna to element skutecznej kampanii reklamowej
Wykorzystując reklamę zewnętrzną, zwiększasz efektywność prowadzonej kampani informacyjnej, promocyjnej, czy reklamowej. Outdoor działa non-stop, pozwala na dużą częstotliwość kontaktu odbiorcy z przekazem, może być długotrwały. To doskonałe narzędzie marketingowe.
To jeszcze nic koniec zalet reklamy zewnetrznej. Chcesz poznać więcej zalet i najlepsze rozwiązania w tym zakresie? Wejdź na http://billboard-x.pl/ i zobacz to!
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!