kwietnia gościnnie w Haston City Hotel we Wrocławiu odbyła się Gala Finałowa Miss Nastolatek i Miss Województwa Dolnośląskiego 2024! ... » Włoska inspiracja na w...
Spaghetti, czyli słynny długi makaron trafił do Włoch z krajów arabskich, gdzie najszybciej opanowano technikę jego suszenia pozwalaj... » Efektywna produkcja i ...
Pomimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, niestabilnych cen na rynku surowców oraz wysokiej presji kosztów, w KGHM w 2023 roku ... » Samorząd Województwa D...
Dolnośląski Program Stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów ścisłych i zagrożonych wyklucze... »
Data dodania: 20 lutego 2017 — Kategoria: Wiadomości
Niemalże każda firma, która dopiero zaczyna swoje działania na rynku ma niezbyt duży budżet. Niestety często kosztów jest naprawdę sporo i pieniędzmi należy zarządzać bardzo ostrożnie. Oczywiście są dostępne różnego rodzaju dotacje z urzędów pracy, czy unii europejskiej, niemniej jednak nawet one często nie załatwiają wszystkich problemów. Dzisiaj zajmiemy się rozważeniem przypadków, w których da się zaoszczędzić na sprzęcie biurowym, który przecież jest niezwykle ważny.
Sprzęt używany - warto?
Wiele osób w pierwszej chwili myśli o sprzęcie używanym, jednakże w wielu przypadkach będzie to niestety sprzęt mocno wysłużony. Oczywiście na rynku można nabyć bardzo dobrej jakości rozwiązania poleasingowe, ale trzeba tutaj skupiać się na najbardziej zaufanych firmach, które zostały wybrane przez wielu klientów.
Dzierżawa
Jest to znacznie lepsza opcja, niż korzystanie z zasobów sprzętu używanego. W tym wypadku mamy do czynienia z produktami, za które nie musimy od razu płacić pełnej sumy. Możemy je mieć w swojej firmie w zamian za niewielki abonament miesięczny. Szczególnie takie rozwiązania są praktykowane w przypadku kserokopiarek. Właściciele firm chcą mieć zazwyczaj naprawdę dobrej jakości sprzęt, na którym na pewno się nie zawiodą i jaki będzie im służył przez kolejne lata. Bardzo szeroka oferta kopiarek została przygotowana m.in przez http://www.wroclawksero.pl/. To bardzo korzystne dla klientów, ponieważ w cenie mają również pełny serwis urządzenia. Ze sprzętem używanym jest tak, że jeśli Ci się zepsuje, to niestety możesz liczyć wyłącznie na siebie i samodzielnie pokrywasz wszystkie koszty naprawy. W tym wypadku masz do dyspozycji gwarancję i zespół techników, który wszystkim się zajmie.
Czy tylko kopiarki można wynająć?
Oczywiście, że nie. Obecnie na rynku jest wiele firm, które oferują również komputery, telefony, czy nawet ekspresy do kawy. Dzięki temu nie trzeba od razu wydawać bajońskich sum pieniędzy na zakup niezbędnego wyposażenia biura, ale wszystko można sobie rozłożyć na raty. Co więcej, każda taka rata abonamentowa za sprzęt może zostać zaliczona do kosztów prowadzenia działalności i tym samym sprawić, że zapłacisz mniejszy podatek. Warto więc poważnie rozważyć takie opcje, bo to się opłaca i pozwoli zaoszczędzić pieniądze, które można przeznaczyć na reklamę i pozyskiwanie pierwszych klientów, którzy zaczną napędzać zyski.
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!