Przedstawiamy najnowsze oferty pracy dostępne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubinie. Szczegółowe informacje i dane kontaktowe do pracodawc... » 15 nowych lamp zaświec...
Trwa rozbudowa oświetlenia drogowego w gminie Lubin. W miejscowości Obora na działce nr 404 oraz na działce nr 402, czyli przy ulicach Malinowej ... » Wielkanocna terrine z ...
Terrina to pierwotnie gliniany garnek z pionowymi bokami i szczelnie przylegającą pokrywką przeznaczony do gotowania lub pieczenia. Co ciekawe dz... » Najpierw ukradł taksów...
30-letni mieszkaniec gminy Ścinawa, ukradł spod jednego z lubińskich serwisów samochodowych taksówkę, która była w naprawie,... »
Data dodania: 31 sierpnia 2017 — Kategoria: Wiadomości
rugie piętro w całości dla Gminnego Gimnazjum, na parterze GOPS oraz referaty Urzędu Gminy, które mają bezpośredni kontakt z mieszkańcami m.in. podatków i opłat lokalnych oraz spraw obywatelskich, na pierwszym piętrze pozostałe referaty UG, a na trzecim Ośrodek Kultury Gminy Lubin. Wójt Tadeusz Kielan rozdysponował już wszystkie pomieszczania kupionego w czerwcu budynku przy ul. Księcia Ludwika I.
Do nowego obiektu pierwsi przeprowadzają się nauczyciele i uczniowie Gminnego Gimnazjum, którzy rozpoczną tam naukę już 4 września.
Do końca listopada mają się tam przenieść pozostały instytucje: Urząd Gminy, Ośrodek Pomocy Społecznej oraz Ośrodek Kultury Gminy Lubin.
– W końcu staniemy się całkowicie niezależni, będąc właścicielem nie tylko budynku, ale także terenu wokół niego, na którym mieścić się będzie m.in. parking. Obecne budynki Urzędu Gminy nie spełniają podstawowych standardów, właściwych dla obiektów użyteczności publicznej. Dotyczy to m.in. archiwum. Wąskie korytarze czy kręte schody stanowią poważne utrudnienie dla mieszkańców, załatwiających formalności w urzędzie. Mało komfortowa, wręcz kłopotliwa jest także lokalizacja GOPS czy OKGL – mówi Tadeusz Kielan, wójt Gminy Lubin.
Pojawiające się od kilku lat informacje dotyczącego Centrum Usług Wspólnych miasta, gminy i powiatu nadal pozostają więc kwestią dalekosiężnych planów.
– Centrum Usług Wspólnych Urzędu Miejskiego, Starostwa Powiatowego i Urzędu Gminy – to bardzo dobry pomysł, co podkreślałem wielokrotnie. Niestety w kupionym przez nas obiekcie takiego miejsca nie ma, ponieważ wszystkie pomieszczania zostały już przydzielone poszczególnym referatom i instytucjom. Wiemy jednak, że w bezpośrednim sąsiedztwie wszystkich trzech urzędów znajduje się budynek przeznaczony do sprzedaży o podobnych do naszego parametrach, który z pewnością rozwiązałby problem lokalizacji CUW. Niestety Gmina Lubin nie dysponuje środkami na ten cel, ponieważ wydatkowała je na zakup budynku przy ul. Księcia Ludwika I – dodaje wójt Tadeusz Kielan.
Gmina Lubin kupiła obiekt będący dawną siedzibę Technikum Budowlanego oraz Domu Kultury „Żuraw” na początku czerwca b.r. Nieruchomość tworzą czterokondygnacyjny budynek o powierzchni użytkowej 4 tys. metrów kwadratowych oraz przylegający do niego parking. Koszt zakupu obiektu wyniósł 4,1 mln zł.
(MG) Gmina Lubin
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!