Środa, 22 listopada 2017 r.   Imieniny: Cecylii, Marka, Maura
Witaj, Społecznosć Lubina gość! Zarejestruj się lub Zaloguj do serwisu | Ilość osób online 105

Portal Lubina


UWAGA! Ten serwis uzywa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przegladarki oznacza zgode na to) ->>



Wiadomości z Lubina
Uwaga! Oszukują „na pracownika ZUS” proponując spotkanie w sprawie dziedziczenia Uwaga! Oszukują „...
Do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dotarły niepokojące sygnały, że osoby podszywające się pod pracowników ZUS proponują spotkanie w sprawi... »Dzień otwarty dla kandydatów do pracy w szeregach POLICJI Dzień otwarty dla kand...
22 listopada 2017 roku w godzinach 15.30-18.00, w Komendzie Powiatowej Policji w Lubinie przy ul. Traugutta 3, będzie dyżurował pracownik Zespołu... »Zagłębie daje szansę młodym piłkarzom Zagłębie daje szansę m...
Zagłębie Lubin złożyło wnioski o uprawnienie dwóch młodych piłkarzy do rozgrywek Lotto Ekstraklasy. Do kadry „Miedziowych” maj... »Nieoficjalnie: rząd rezygnuje ze zniesienia limitu składek ZUS. Nieoficjalnie: rząd re...
Nie będzie zniesienia limitu składek ZUS po przekroczeniu 30-krotności przeciętnej pensji – dowiedział się nieoficjalnie money.pl. Oznacza ... »

» archiwum wiadomości


Reklama
Magazyn elubin.pl

silesianseo.pll




















Twoja wyszukiwarka

Zdrowie
Edukacja
Miasto
Lokale

Czy wiesz, że...?
Czy wiesz, że?...02-08.09.1999 Podpisanie z miastami Böblingen, Hof, powiatem Rhain-Lahn listów intencyjnych dotyczących przyszłego partnerstwa

Pogoda
YoWindow.com
Wiadomości z Lubina i okolic

XXXII Bieg Barbórkowy – niezbędne informacje dla uczestników
Data dodania: 18 października 2017 — Kategoria: Wiadomości

XXXII Bieg Barbórkowy – niezbędne informacje dla uczestników

Już w tę niedzielę 22 października 2017r. KGHM O/ZG Lubin oraz RCS zapraszają na długo wyczekiwany XXXII Bieg Barbórkowy o Lampkę Górniczą. Impreza ma charakter otwarty i odbywa się na dystansie 10 kilometrowej trasie wyznaczonej ulicami Lubina.

Startujemy o godz. 11.00 spod Hali Widowiskowo – Sportowej w Lubinie przy ul. Odrodzenia 28b. Jeżeli ktoś brał udział w tegorocznym Biegu Papieskim to już wie, w którym miejscu znajdować się będzie brama startowa. Meta natomiast usytuowana jest na Stadionie RCS. Końcówka biegu jest troszkę inna niż w roku ubiegłym, wbiegamy na teren RCS i skręcamy w prawo, aby obiec halę widowiskowo – sportową i ostatecznie zakończyć bieg na stadionie.

ak jak w roku ubiegłym obowiązuje limit 2000 zawodników. W związku z tak dużą liczbą uczestników wydawanie pakietów startowychrozpoczynamy już w piątek. Pakiety startowe wydawane są w piątek 20 października, sobotę 21 października oraz w niedzielę 22 października w salce treningowej w Hali Widowiskowo-Sportowej RCS, ul. Odrodzenia 28b (wejście z tyłu hali):

  • piątek w godz. 16:00 – 20:00
  • sobota w godz. 16:00 – 20:00
  • niedziela w godz. 8:00 – 10:00

W piątek oraz sobotę drogi dojazdowe do hali oraz te wokół hali będą otwarte dla samochodów tak więc zapraszamy na tył hali do biura zawodów po odbiór pakietów.

NIEDZIELA 22.10 – DZIEŃ BIEGU

Przypominamy, że biuro zawodów usytuowane na tyle hali będzie czynne także w niedzielę 22 października w godz. 8:00 – 10:00. Należy jednak pamiętać, że w tym dniu obowiązywać będą inne zasady poruszania się. W niedzielę jedynie parking od ul. Kolejowej będzie dostępny dla uczestników biegu, jedynie osoby posiadające przepustki będą mogły wjechać na teren hali maksymalnie do godz. 10:30. Po tej godzinie nie będzie możliwości poruszania się samochodem na terenie imprezy. Na drodze prowadzącej do biura zawodów w niedzielę obowiązuje wyłącznie ruch pieszy. Nie będzie wjazdu od ulicy Odrodzenia!!!

Aby odebrać pakiet startowy najpierw należy sprawdzić swój numer startowy. Listy startujących będą znajdować się w biurze zawodów oraz na stronie www.rcslubin.pl. Do odbioru potrzebny będzie dowód osobisty, a w przypadku osób zatrudnionych w ZG Lubin, KGHM oraz Górników spoza KGHM do odbioru pakietu niezbędny będzie dokument potwierdzających zatrudnienie w w/w zakładzie. Proszę także pamiętać, że pakiety odbiera się osobiście lub przez upoważnioną osobę. Aby upoważnić „kogoś” do odbioru swojego pakietu startowego należy wypełnić UPOWAŻNIENIE (do pobrania TUTAJ) ,a następnie osoba upoważniona musi je przekazać w biurze zawodów i okazać ksero dowodu osobistego osoby za którą odbiera pakiet. Jednocześnie informujemy, że nie ma możliwości przepisania pakietu na inną osobę i przypadki takiej „kombinacji” będą oznaczać dyskwalifikację. W przypadku osób małoletnich do odbioru pakietu upoważniony jest rodzić lub opiekun prawny.

Każdy uczestnik biegu na 10 km otrzyma w pakiecie startowym numer startowy ze swoim nazwiskiem (dla tych którzy zapisali się do 20.09.2017) wraz chipem oraz czapeczkę i komin w logo KGHM. Do pakietów dołączone będą także bony na ciepły posiłek i napój. Jak co roku, także i tym razem każdy uczestnik, który ukończy bieg otrzyma pamiątkowy medal.

W załączeniu plan stadionu, na którym zaznaczone są wszystkie ważne punkty dot. biegu. Między innymi parkingi, które w tym roku usytuowane są wokół hali, wjazd natomiast znajdować się będzie jedynie od ul. Kolejowej (małe rondo).

SZATNIE:

  • Zaraz przy wejściu na teren RCS od ul. Odrodzenia przy Stadionie znajdować się będzie biuro i przebieralnia biegów młodzieżowych (nr 8 na mapie)
  • W głównym budynku hali znajdować się będzie depozyt oraz szatnie biegu głównego – wejście z przodu hali (po schodkach)
  • Szatnie sztafet 4×400 oraz szatnie biegu sztygarskiego znajdować się będą w budynku Basenów Zewnętrznych.
  • Szatnie sztafet 4×100 usytuowane będą w budynku Kręgielni.
  • Na terenie stadionu będą wydawane numery startowe dla sztafet. Oprócz tego będzie bufet i pierwsza pomoc.

Trasa z pewnością jest znana dla wszystkich którzy startują, dla przypomnienia, biegnie następującymi ulicami: Odrodzenia, Sikorskiego, Budziszyńska, Gen. Maczka, Hutnicza, Kaczyńskiego, Niepodległości, Mieszka I, Wrocławska, Paderewskiego, Sikorskiego, Odrodzenia. – w załączeniu mapka trasy.

Jak co roku także i teraz odbędzie LOTERIA FANTOWA. Losy do udziału w loterii były rozdawane w szkołach. W trakcie imprezy odbędzie się 6 losowań nagród.

Oprócz biegu głównego odbędą się biegi towarzyszące. Takie jak „Bieg Sztygarski na 1 Milę”, „Sztafeta Międzyzakładowa 4 x 400”, „Sztafeta Dyrektorska 4 x 100” oraz „Biegi młodzieżowe”. Biegi dorosłych opisane są w regulaminie Biegu głównego – w załączeniu.

W załączeniu pełny scenariusz, oraz regulamin, a jeśli nie znasz jeszcze regulaminu biegu to koniecznie się z nim zapoznaj, znajdziesz w nim wszystkie niezbędne informacje, które warto znać przed startem.

WAŻNA INFORMACJA:

Proszę pamiętać o dowodzie tożsamości ze zdjęciem (za osoby niepełnoletnie pakiety odbierają rodzice lub opiekunowie prawni), a w przypadku osób startujących w kategoriach górniczych prosimy o zabranie ze sobą przepustek pracowniczych.

Plan sytuacyjny BB-17

Regulamin 32 Bieg

Scenariusz minutowy 32. Biegu Barborkowego

Słowa kluczowe: lubin bieg barbórkowy 2017
Wyślij link znajomemu: http://elubin.pl/wiadomosci,17207.html
Ten artykuł był czytany 453 razy.


brak komentarzy

Napisz komentarz!

Twoje imię: *
Twój komentarz: *
komentarz nie może być dłuższy niż 350 znaków
Znaczniki HTML: Wył.
BBCode: Włączone

Dostępne znaczniki:
[i] pochylenie [/i]
[b] pogrubienie [/b]
[u] podkreślenie [/u]


* - wymagane pola do dodania komentarza.

Wszystkie komentarze umieszczane przez użytkowników i gości portalu są ich osobistą opinią. Redakcja oraz właściciele portalu nie biorą odpowiedzialności za komentarze odwiedzających.



Copyright © 2006-2017 Portal miasta Lubina.
Strona wygenerowana w 0.028 sek.Lubin 1.0