Dostajesz rentę rodzinną po zmarłym rodzicu i nie wiesz czy możesz dodatkowo pracować? Jest taka możliwość, ale trzeba pamiętać o limitach. Od 1 ... » Polska Miss Woj. Dolno...
kwietnia gościnnie w Haston City Hotel we Wrocławiu odbyła się Gala Finałowa Miss Nastolatek i Miss Województwa Dolnośląskiego 2024! ... » Włoska inspiracja na w...
Spaghetti, czyli słynny długi makaron trafił do Włoch z krajów arabskich, gdzie najszybciej opanowano technikę jego suszenia pozwalaj... » Efektywna produkcja i ...
Pomimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, niestabilnych cen na rynku surowców oraz wysokiej presji kosztów, w KGHM w 2023 roku ... »
Data dodania: 15 grudnia 2017 — Kategoria: Wiadomości
Wydawać by się mogło, że długopisy to już opatrzony i oklepany gadżet reklamowy, którego wszyscy mogą mieć dość. Jednak prawda wygląda zupełnie inaczej – długopisy reklamowe to jeden z najpopularniejszych gadżetów tego typu i co więcej, przy doborze odpowiedniego rodzaju do sytuacji, może służyć jako idealny gadżet reklamowy dla każdego.
Szukasz gadżetu reklamowego dla swojej firmy? Wybierz długopis
Długopisy reklamowe mogą być tanią i szybką formą promocji dla klientów, którzy odwiedzają punkty usługowe i sklepy, a także podpisują umowy. Koszt podstawowego długopisu to około kilkudziesięciu groszy. Trzeba do tego doliczyć koszt znakowania gadżetu reklamowego. Firmy wykonujące znakowanie gadżetów reklamowych oferują różne metody nanoszenia logo i nazwy reklamodawcy na gadżety. Wybór metody zależy w głównej mierze od tego, z czego jest wykonany przedmiot i jak trwałe ma być znakowanie. Do wyboru są takie metody znakowania gadżetów reklamowych jak:
- sitodruk;
- druk transferowy;
- tampodruk;
- druk bezpośredni;
- fototransfer;
- sublimacja;
- grawerowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie inspirion.pl.
Długopisy reklamowe można nabyć również w bardziej ekskluzywnej wersji. Wówczas mogą stanowić upominek dla stałych klientów, osób, które zrobią duże zamówienie lub dla stałych kontrahentów. Firmy oferujące gadżety reklamowe oferują między innymi wysokiej jakości zestawy w metalowych oprawach, na które składają się często długopis, pióro i ołówek automatyczny, które umieszczone są w specjalnych, ozdobnych futerałach. W takim przypadku oprócz znakowania firmowego można też zamówić dodatkowy grawerunek czy nadruk, który będzie sprawiał, że taki upominek będzie wyjątkowy. To z kolei sprawi, że klient, czy inna osoba, która dostanie taki prezent będzie czuła się doceniona.
Jeżeli chcemy wybrać jednak inny gadżet reklamowy, warto postawić na taki, który będzie jednocześnie pełnił praktyczne funkcje – przyda się osobie, która będzie nim obdarowana.
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!