Święta Wielkanocne to czas radości, spotkań rodzinnych i tradycyjnych potraw, które często stają się centrum uwagi podczas wspólnyc... » O jajach - nie tylko n...
Prof. Mariusz Korczyński z Katedry Żywienia Zwierząt i Paszoznawstwa UPWr, o tym, dlaczego jaja powinny znaleźć się w naszym jadłospisie, kt&oacu... » Statystycznie dłuższe ...
Tablice trwania życia są, co roku publikowane przez GUS. Co do zasady nie dotyczą one osób, które już przeszły na emeryturę. Nie ma... » Nie zatrzymał się do k...
36-latek z powiatu wołowskiego chciał za wszelką cenę uniknąć kontroli drogowej w Ścinawie. Tamtejsi policjanci wydając mu wyraźne sygnały świetl... »
Data dodania: 11 maja 2018 — Kategoria: Wiadomości
KGHM Polska Miedź S.A. przedłużyła kontrakt z firmą TELE-FONIKA Kable S.A. na dostawę walcówki miedzianej. Jest to kontynuacja współpracy obu firm w tym zakresie. Obecny aneks do umowy, podpisany 11 maja 2018 roku, jest pierwszym zawartym na okres pięciu lat i obowiązuje do końca 2022 roku - podaje Departament Komunikacji i CSR w KGHM.
Biorąc pod uwagę obecne ceny miedzi i kursy walut (wg cen/kursów z 10.05.2018 r.) wartość dostaw w ramach obecnego kontraktu jest szacowana od około 7,5 mld PLN do około 8,1 mld PLN w okresie pięciu lat. Wielkość sprzedaży walcówki miedzianej wyniesie blisko 300 tysięcy ton..
- To ważny kontrakt, który zapewnia dostawę minimum 58 tysięcy ton walcówki rocznie na potrzeby Spółki TELE-FONIKA Kable. Zawarcie kolejnej umowy świadczy o obopólnym zadowoleniu z dotychczasowych relacji biznesowych. Kontynuacja współpracy oznacza dla KGHM zapewnienie stabilnego źródła przychodów oraz uzyskanie wartości dodanej jaką jest sprzedaż miedzi w postaci produktu przetworzonego, czyli walcówki - mówi Rafał Pawełczak, prezes zarządu oraz wiceprezes ds. rozwoju, KGHM Polska Miedź S.A.
KGHM dokłada wszelkich starań, aby wymiana handlowa miała charakter wieloletni. Zapewnienie odbiorcom odpowiedniej jakości dostaw, a także szybka reakcja na wciąż pojawiające się nowe wymagania kontrahentów pozwalają na utrzymanie konkurencyjności przedsiębiorstwa. Obok terminowości dostaw, czy jakości obsługi handlowej, istotna jest również transparentność działań handlowych.
- W 2017 roku, sprzedaż miedzi w ramach długoterminowych kontraktów przekroczyła 80 %, a w przypadku srebra wyniosła ponad 70%. Transparentność oraz przejrzystość działań KGHM, a także jakość oferowanych produktów umacniają pozycję Spółki na tle konkurencji. Lojalność klientów oraz długofalowe relacje biznesowe przekładają się na długoterminową rentowność przedsiębiorstwa – dodaje prezes Polskiej Miedzi.
Od lewej Piotr Mirek, I wiceprezes ds. operacyjnych TELE-FONIKA Kable, Rafał Pawełczak, prezes zarządu oraz wiceprezes ds. rozwoju, KGHM Polska Miedź[/caption]
KGHM Polska Miedź S.A. jest jednym z czołowych producentów miedzi oraz srebra na świecie. Spółka prowadzi zaawansowaną technologicznie działalność poszukiwawczo-wydobywczą i jest liderem w hutnictwie metali nieżelaznych. To globalna oraz innowacyjna organizacja z ponad 60-letnimi tradycjami oraz doświadczeniem.
Sprzedaż produktów przetworzonych przez KGHM Polska Miedź S.A. koncentruje się w całości na rynku krajowym i europejskim. Popyt na produkty takie jak walcówka, wlewki i granulat miedziany jest w dużej mierze zależny od sytuacji gospodarczej na świecie. Dobre uwarunkowania na rynku kabli oraz pozytywne perspektywy dla stale rozwijającego się sektora budowlanego pozwalają na wysoką sprzedaż walcówki miedzianej.
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!