Czwartek, 28 marca 2024 r.   Imieniny: Anieli, Renaty, Kastora
Witaj, Społecznosć Lubina gość! Zarejestruj się lub Zaloguj do serwisu | Ilość osób online 86

Portal Lubina


UWAGA! Ten serwis uzywa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przegladarki oznacza zgode na to) ->>


Fotowoltaika Lubin

Wiadomości z Lubina
Najpierw ukradł taksówkę a później szalał nią po mieście doprowadzając do kolizji Najpierw ukradł taksów...
30-letni mieszkaniec gminy Ścinawa, ukradł spod jednego z lubińskich serwisów samochodowych taksówkę, która była w naprawie,... »Wielkanocne śniadanie tuż za rogiem! Jak uniknąć przejedzenia przy świątecznym stole? Wielkanocne śniadanie ...
Święta Wielkanocne to czas radości, spotkań rodzinnych i tradycyjnych potraw, które często stają się centrum uwagi podczas wspólnyc... »O jajach - nie tylko naukowo O jajach - nie tylko n...
Prof. Mariusz Korczyński z Katedry Żywienia Zwierząt i Paszoznawstwa UPWr, o tym, dlaczego jaja powinny znaleźć się w naszym jadłospisie, kt&oacu... »Statystycznie dłuższe życie Statystycznie dłuższe ...
Tablice trwania życia są, co roku publikowane przez GUS. Co do zasady nie dotyczą one osób, które już przeszły na emeryturę. Nie ma... »

» archiwum wiadomości


Twoja wyszukiwarka

Zdrowie
Edukacja
Miasto
Lokale

Czy wiesz, że...?
Czy wiesz, że?...29.08.2000 Sekretarzem Miasta zostaje Pani Jadwiga Ignatowska-Zając.

Magazyn elubin.pl



Tanie części zamienne w Ucando



polec prawnika.pl

silesianseo.pll






Wiadomosci z Lubina i okolic
Przedsiębiorcy dobrze mówią o ZUS
Data dodania: 30 grudnia 2018 — Kategoria: Wiadomości

Przedsiębiorcy dobrze mówią o ZUS

Prawie 75 proc. klientów pozytywnie ocenia jakość obsługi w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Co ważne, największy wzrost w liczbie pozytywnych ocen nastąpił w grupie właścicieli firm. Tutaj pozytywna ocena obsługi w ZUS sięga 76 proc. Zdaniem aż 62,2 proc. badanych przez PBS przedsiębiorców, jakość usług świadczonych w Zakładzie poszybowała w ostatnich latach do góry.

Grupa, która równie pozytywnie ocenia zmiany w obsłudze klientów wprowadzone przez ZUS to świadczeniobiorcy: emeryci, renciści (58 proc. ocen pozytywnych).

 - Jestem pewna, że na te wysokie oceny seniorów wpłynęło wprowadzenie w drugiej połowie ubiegłego roku usługi doradcy emerytalnego. Przedsiębiorcy natomiast bardzo dobrze ocenili projekt e-składka, czyli zastąpienie trzech lub czterech przelewów składkowych miesięcznie, jednym przelewem na indywidualny numer rachunku w ZUS – mówi Iwona Kowalska-Matis Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS na Dolnym Śląsku. - To nie przypadek, że najwyżej oceniają nas te osoby, które maja z nami częsty kontakt. Przedsiębiorcy i emeryci, którzy są u nas  regularnie wyraźnie widza zmiany, jakie nastąpiły w ostatnich latach w ZUS w zakresie obsługi klientów – dodaje.

Blisko 50 proc. badanych przez PBS uważa, że w ostatnich latach poziom obsługi klientów w ZUS poprawił się. Dziś już 72 proc. respondentów ocenia, jakość usług świadczonych przez Zakład, jako dobre lub bardzo dobre. Zdaniem aż 84 proc. respondentów na docenienie zasługują usługi świadczone przez pracowników ZUS na salach obsługi klientów. Aż 87 proc. badanych przez PBS wysoko ocenia uprzejmość i życzliwość pracowników sali obsługi, 84 proc. – czas poświęcony na obsługę, a 83 proc. - skuteczność załatwienia sprawy. Najwyższe oceny, jakości bezpośredniej obsługi w swoich placówkach, ZUS odnotował w grupach świadczeniobiorców (88 proc.) i lekarzy (89 proc.).

Badanie PBS zostało przeprowadzone od 15 października do 21 grudnia 2018 r. w ramach 10 tys. wywiadów telefonicznych wśród czterech grup klientów ZUS: świadczeniobiorców, ubezpieczonych, przedsiębiorców i lekarzy.

 

Slowa kluczowe: lubin
Wyslij link znajomemu: http://elubin.pl/wiadomosci,19002.html
Ten artykul byl czytany 196 razy.


brak komentarzy

Napisz komentarz!

Twoje imie: *
Twoj komentarz: *
komentarz nie moze byc dluzszy niї 350 znakуw
Znaczniki HTML: Wyі.
BBCode: Wlaczone

Dostepne znaczniki:
[i] pochylenie [/i]
[b] pogrubienie [/b]
[u] podkreslenie [/u]


* - wymagane pola do dodania komentarza.

Wszystkie komentarze umieszczane przez uїytkownikуw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzaj±cych.


Copyright © 2006-2024 Portal miasta Lubina.
Strona wygenerowana w 0.011 sek.Lubin 1.0