Górniczy gigant z Zagłębia Miedziowego utrzymał pierwszą lokatę w zestawieniu „największych kopalń srebra na świecie” w rankin... » Oferty pracy PUP Lubin...
Przedstawiamy najnowsze oferty pracy dostępne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubinie. Szczegółowe informacje i dane kontaktowe do pracodawc... » „Back to Black. ...
Sieć kin Helios zaprasza na film przybliżający losy jednej z największych gwiazd muzyki XXI wieku – Amy Winehouse. Jej głos, twó... » Dzień Strażaka –...
W imieniu wójta gminy Lubin zapraszamy na Gminne Obchody Dnia Strażaka do Zimnej Wody. Dla naszych druhów będzie to okazja do... »
Data dodania: 12 marca 2019 — Kategoria: Wiadomości
Właściwe obrandowanie konferencji prasowej, prezentacji nowych produktów, czy eventu firmowego jest niezwykle ważne, z punktu widzenia budowania świadomości marki. Jakiekolwiek wydarzenia organizowane przez firmę, powinny od razu przywoływać na myśl konkretną markę. Czego nie powinno zabraknąć przy obrandowawniu eventu?
Od czego zacząć?
Podczas organizacji eventu najłatwiej jest zacząć od kolorystyki. Jeśli firma ma swoje charakterystyczne barwy, to właśnie one stanowić powinny główny trzon dekoracji. Jednak trzeba pamiętać o równowadze. Nie każdy element musi i wręcz nie powinien być w charakterystycznych barwach. Warto natomiast zadbać o gadżety, które naturalnie będą odwoływać się do firmowych barw. Gadżety tego typu można następnie podarować zaproszonym gościom.
Poszukaj gadżetów firmowych tutaj - https://www.opengift.pl/
Spotkania biznesowe są bardzo dobrym momentem na zawieranie nowych kontaktów biznesowych, poszerzanie siatki znajomości, a także budowanie trwałych relacji. Dlatego takie drobne elementy jak gadżety firmowe mogą pomóc w przełamaniu pierwszych barier, a także sprawić, że trudniej będzie o naszej firmie zapomnieć. Dzięki producentom gadżetów właściwie wszystko można zamówić z personalizacją.
Od długopisów po parasole
Jednym z gadżetów, który stanowi absolutnie obowiązkowy element wyposażenia każdego eventu są długopisy. Te, które mają logo, można zamówić już za grosze. Są to produkty dobrej jakości i przez długi czas będą służyć swoim nowym właścicielom. Na evencie, na którym jest catering, warto także pomyśleć o kubkach, serwetkach, a nawet talerzach, które będą posiadały nadrukowanie logo naszej firmy. Eksperci uważają, że marka jest czymś w rodzaju mentalnego skrótu, używanego przez nas wszystkich po to, by uprościć to, jak myślimy o danej firmie. Wszystkie produkty, usługi, ludzie i wydarzenia są i mogą być dobrym nośnikiem marki, zwłaszcza podczas eventu. Dlatego warto wykorzystać takie wydarzenie, aby przebić się z brandem do świadomości klientów i potencjalnych kontrahentów.
W co zainwestować?
Zdecydowanie, poza długopisami i kubkami, warto inwestować w teczki, kalendarze, pendrivy i torby eko. Czyli wszystko to, co jest po prostu użyteczne, może służyć przez dłuższy czas, jednocześnie przypominając klientom o istnieniu firmy. Należy także pamiętać o tym, żeby gadżety były dopasowane do działalności firmy. Jeśli znana jest ona ze swego zamiłowania do ekologii, wśród gadżetów tej firmy z pewnością nie powinny znaleźć się żadne produkty jednorazowego użytku, które natychmiast wylądują w koszu.
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!