Pomimo trudnego otoczenia makroekonomicznego, niestabilnych cen na rynku surowców oraz wysokiej presji kosztów, w KGHM w 2023 roku ... » Samorząd Województwa D...
Dolnośląski Program Stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów ścisłych i zagrożonych wyklucze... » Otwarcie sezonu turyst...
Już niebawem, w ostatni weekend kwietnia, tuż przed długim weekendem majowym na Bulwarze Nadodrzańskim w Głogowie odbędzie się trzecia edycja Otw... » Helios Anime przedstaw...
Helios zaprasza wszystkich fanów anime na film zrealizowany na podstawie bestsellerowej mangi. „Spy x Family Code: White” to p... »
Data dodania: 17 kwietnia 2019 — Kategoria: Wiadomości
SEO to dosyć nowy wynalazek, o którym większość użytkowników Internetu nie ma większego pojęcia. Jednak nie stoi nic na przeszkodzie, aby każdy, kto jest stałym bywalcem różnych witryn, miał minimalną wiedzę na ten temat.
Na początek warto wyjaśnić czym jest SEO, te tajemnicze trzy litery wskazują na optymalizację witryn pod wyszukiwarki internetowe. Oznacza to tyle, że firmy oferujące różne usługi: sklepy, portale informacyjne, strony z muzyką, stosują różnego typu zabiegi marketingowe, które pozwalają na pojawianie się na pierwszych stronach wyników wyszukiwarki. Dzięki temu zwiększa się ruch na portalu, a w rezultacie przychody marki. Z tym bezpośrednio wiąże się pojęcie „wyrazy kluczowe”, czyli frazy, po których wpisaniu witryna znajduje się na wysokich pozycjach wyszukiwania.
Odpowiedzialne za to są tzw. roboty, pająki, ich zadanie polega na weryfikowaniu oraz indeksowaniu portali, które mają pojawić się na właściwej pozycji wyników wyszukiwania. Niektóre przedsiębiorstwa wykonują oferowane usługi na wybranym terenie, miasta, powiatu, województwa itd., dla właścicieli takich firm, najważniejsze jest, aby ich witryna pojawiała się na pierwszym miejscu w wyszukiwarkach potencjalnych klientów z danego regionu. W tym celu nieoceniona jest geolokalizacja, która pod względem geograficznego położenia dobiera właściwe wyniki.
W celu uniknięcia bałaganu w sieci wyszukiwarki są zaprogramowane tak, aby zmniejszyć do minimum nieadekwatne do wpisanych słów kluczowych zapytania. Dlatego na te potrzeby powstały programy antyspamerskie, SPAM to największa bolączka Internetu. Nieuczciwe procesy powodujące wysokie rankingi witryn są często wykorzystywane. Dzieje się tak, ponieważ bardzo szybko można osiągnąć pozytywne wyniki. Jednak większość firm oferujących usługi z działu IT ma świadomość, że taka droga na skróty kończy się bardzo boleśnie.
Potencjalni klienci w dużej mierze wiedzą, że nie wszystko, co przeczytają w Internecie, jest prawdą, dlatego z każdym rokiem coraz trudniej jest ich nabrać na te nieetyczne zabiegi zwiększające ruch na stronie. Do SPAM-u można zaliczyć między innymi dodawanie linków do portali w każdym miejscu, zaczynając od komentarzy w mediach społecznościowych, kończąc na witrynach w ogóle niepowiązanych z tymi odnośnikami. Drugie popularne wykorzystanie SPAM-u jest zauważalne przede wszystkim na forach internetowych, na których logują się tzw. spamerzy, których zadaniem jest polecanie usług oferowanych przez daną firmę. Obecnie moderatorzy coraz skuteczniej wykrywają takie osoby, które w „nagrodę” za uprzykrzanie życia otrzymują BAN, czyli całkowity zakaz wstępu na stronę.
Mimo, że pozycjonowanie stron internetowych teoretycznie nie dotyczy osobiście każdego człowieka korzystającego z sieci, to warto mieć minimalną wiedzę na ten temat. Jak się bowiem okazuje, każda osoba korzystająca z wyszukiwarek poniekąd codziennie styka z w wynikami wyszukiwań, które choć po części mogą być wynikiem działań SEO.
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!