Rekordową liczbę ponad 500 prac autorstwa 289 artystów z 45 krajów wpłynęło na Międzynarodowy Konkurs Sztuki Złotniczej o... » Pierwsi motocykliści r...
Wiosenna aura sprawiła, że na drogach widać coraz więcej motocyklistów. Warto pamiętać dla własnego bezpieczeństwa, że zanim wyjedzie się ... » Chirurgia laparoskopow...
Studenci Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UPWr mają do dyspozycji aparaturę, dzięki której mogą uczyć się chirurgii laparoskopowej - stoso... » Rozpoczęły się nasadze...
140 tys. sadzonek drzew i krzewów leśnych – Huta Miedzi Głogów po raz kolejny rozpoczęła nasadzenia lasów na swoich te... »
Data dodania: 24 kwietnia 2019 — Kategoria: Wiadomości
Targi branżowa to jedna z najważniejszych okazji do promocji firmy. Podczas takiego eventu masz szansę wzmocnić wizerunek swojej marki, zaprezentować się nowej grupie zainteresowanych klientów, a także pozyskać kontrahentów i partnerów biznesowych. Dlatego warto się do nich dobrze przygotować. Absolutna podstawa to różnego rodzaju papierowe materiały reklamowe. Podpowiadamy, jakie zabrać.
Materiałów reklamowych na Twoim stoisku na targach nie może zabraknąć. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: goście takiego eventu odwiedzą tego samego dnia kilkanaście, jeśli nie kilkadziesiąt stoisk Twojej konkurencji. W ich głowie utkwią więc jedynie te, które czymś się wyróżnią. Pamięć jest jednak ulotna. Jeżeli więc chcesz mieć pewność, że Twoja marka pozostanie w niej na dłużej – musisz zaoferować odwiedzającym coś „namacalnego”. To powód, dla którego warto zlecić wykonanie wydruku materiałów reklamowych z myślą o targach.
Jak dobrać materiały drukowane na targi?
Nie ma jednego, uniwersalnego zestawu materiałów niezbędnych na targi. Wszystko zależy od tego:
- jaka jest
specyfika Twojego stoiska – czy będzie miało charakter stricte handlowy,
czy może będziesz na nim organizować atrakcje dla gości, np. konkursy z
nagrodami,
- jaka jest
grupa docelowa Twoich klientów – innych materiałów będziesz potrzebować
dla klientów B2B, a innych dla konsumenta masowego.
- czy nastawiasz się na marketing bezpośredni, czy raczej na ogólne zwiększenie widoczności stoiska.
Dlatego decyzję warto podjąć po rozmowie z konsultantem z doświadczonej drukarni, np. OpenPrint.pl.
Dekoracja stoiska: roll-upy i więcej
Twoje stoisko musi wyraźnie komunikować nazwę Twojej marki oraz specyfikę prowadzonej działalności. Dlatego warto zamówić profesjonalne materiały drukowane, które wspomogą komunikację wizualną. Najlepiej sprawdzą się w tej roli roll-upy. Na targach dobrze będą wyglądały te dwustronne, z których może powstać nawet specyficzna „ścianka” oddzielająca Twoje stoisko i zwiększająca zasięg reklamy.
Reklamę na stoisko można wykonać również na płytach plexi, stadur czy dibond i innych trwałych materiałach. Pamiętaj: inwestujesz w nie raz, a korzystasz przez wiele eventów. Warto więc postawić na wysoką jakość.
Materiały promocyjne: nie tylko ulotki i katalogi
Druga kategoria materiałów to te, które będziesz rozdawać uczestnikom targów. Co wybrać? Ulotki, choć efektywne w marketingu bezpośrednim, na targach mogą utonąć pośród dziesiątek innych materiałów reklamowych. Warto się na nie zdecydować np. wówczas, gdy organizujesz konkurs dla uczestników i będziesz losować nagrody. Wówczas ulotka może posłużyć jako kupon konkursowy do wrzucenia do urny.
Zastanów się jednak również nad innymi
materiałami. Na targach sprawdzą się też:
- katalogi – to
podstawowe narzędzie sprzedaży w wielu branżach; zadbaj, aby projekt oraz
treść katalogu były jak najpełniejsze i najciekawsze,
- wizytówki –
to nieodzowne narzędzie każdego biznesmena,
- kalendarze
promocyjne – wręczane w roli gadżetów, podobnie jak np. notesiki,
- torby prezentowe – do nich może trafić cały pakiet materiałów promocyjnych firmy.
To oczywiście nie koniec możliwości. Warto więc dobrze zapoznać się z ofertą drukarni i wybrać z niej to, co skutecznie wspomoże komunikację podczas targów.
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!