Piątek, 19 kwietnia 2024 r.   Imieniny: Adolfa, Tymona, Pafnucego
Witaj, Społecznosć Lubina gość! Zarejestruj się lub Zaloguj do serwisu | Ilość osób online 73

Portal Lubina


UWAGA! Ten serwis uzywa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przegladarki oznacza zgode na to) ->>


Fotowoltaika Lubin

Wiadomości z Lubina
Kwietniowe Kino Kobiet z przedpremierą: „Latanie dla początkujących” Kwietniowe Kino Kobiet...
Uwielbiany cykl ponownie znajdzie się w repertuarze kin Helios – mowa o Kinie Kobiet, czyli filmowych spotkaniach, którym towarzyszą... »KAS przejęła nielegalne płyny do e-papierosów KAS przejęła nielegaln...
Funkcjonariusze dolnośląskiej Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) przejęli 4 tys. płynów służących do napełniania e-papierosó... »Spektakl „Teatru ze Świetną Nazwą” z Krzeczyna Małego Spektakl „Teatru...
Dlaczego nie tolerujemy „obcych”, a inność traktujemy jak zagrożenie? To pytanie zadają aktorzy „Teatru ze Świetną Nazwą”... »Matczyna emerytura wyższa niż w ubiegłym roku Matczyna emerytura wyż...
Niecałe 60 tysięcy osób dostaje „matczyną emeryturę” z ZUS-u Maksymalna kwota comiesięcznych wypłat z ZUS - wynosi od marca te... »

» archiwum wiadomości


Twoja wyszukiwarka

Zdrowie
Edukacja
Miasto
Lokale

Czy wiesz, że...?
Czy wiesz, że?...1.09.1948 Otwarcie liceum przy ul. M. Kopernika

Magazyn elubin.pl



Tanie części zamienne w Ucando



polec prawnika.pl

silesianseo.pll






Wiadomosci z Lubina i okolic
ZUS. Przez Internet łatwiej, ale bezpośredni kontakt nadal w cenie!
Data dodania: 02 lipca 2019 — Kategoria: Wiadomości

ZUS. Przez Internet łatwiej, ale bezpośredni kontakt nadal w cenie!

Prawie 27 tys. klientów odwiedziło w maju 9 placówek ZUS na terenie, który obsługuje Oddział w Legnicy. Na całym Dolnym Śląsku na majową wizytę w ZUS zdecydowało się prawie 100 tys. klientów, w tym samym czasie, w całym kraju liczba osób na salach obsługi klientów osiągnęła pułap przeszło 1,5 mln wizyt. Konsultanci w Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) odebrali tylko w jednym miesiącu prawie 313 tys. połączeń.

Ponad 3 miliony osób, które mają założone swoje indywidualne konto na platformie internetowe PUE ZUS - kontaktuje się już z Zakładem wyłącznie elektronicznie.

- Wielu naszych klientów nadal jednak lubi kontakt twarzą w twarz, albo telefon do „miłej pani”, która wcześniej prowadziła ich sprawę – mówi Iwona Kowalska-Matis regionalny Rzecznik Prasowy ZUS na Dolnym Śląsku. – Osobiście zachęcam jednak do tego żeby w czasie wizyty w ZUS poprosić o założenie konta, bo korzystanie z tej formy kontaktu to nie tylko oszczędność czasu, ale i mniejsza ilość popełnianych przez klientów błędów gdyż system podpowiada jak wypełnić formularze – dodaje Kowalska-Matis.

Czym jest Platforma Usług Elektronicznych (PUE)?

Oprócz tradycyjnych form obsługi klientów, ZUS oferuje także możliwość kontaktu poprzez Internet. Założenie konta na Platformie Usług Elektronicznych ZUS trwa tylko chwilę. Można je założyć samemu w domu lub w ZUS, a następnie potwierdzić tożsamość. Można to zrobić przychodząc do ZUS z dowodem osobistym. Ta jedna wizyta pozwoli uniknąć wielu kolejnych. Jeżeli mamy podpis elektroniczny, albo korzystamy z systemu bankowości elektronicznej w banku, który podpisał porozumienie z ZUS, potwierdzimy swą tożsamość elektronicznie. Dzięki temu, tak jak ponad 3 miliony osób, będziemy mogli kontaktować się z ZUS elektronicznie. Dzięki PUE ZUS możemy między innymi sprawdzić, czy pracodawca zgłosił nas do ubezpieczeń, czy nasi najbliżsi zostali zgłoszeni do ubezpieczenia zdrowotnego, możemy też przesłać wnioski i dokumenty rozliczeniowe. Z nowoczesnych rozwiązań najczęściej korzystają przedsiębiorcy, którzy, tą właśnie drogą, składają dokumenty zgłoszeniowe i rozliczeniowe.

Centrum Obsługi Telefonicznej (COT)

PUE to także Centrum Obsługi Telefonicznej - 22 560 16 00. Można tu zasięgnąć informacji i zarezerwować wizytę w placówce. Przed przekazaniem jakichkolwiek spersonalizowanych informacji, konieczne jest uwierzytelnienie osoby dzwoniącej. Jeśli dana osoba posiada konto na PUE ZUS i PIN do COT, uzyska pełne informacje w swojej sprawie. Jeśli nie ma takiego konta, otrzyma tylko informacje ogólne. W tej sytuacji, w trakcie rozmowy z konsultantem, możliwe jest również uwierzytelnienie za pomocą pytań zadawanych przez konsultanta. Będzie on mógł wtedy potwierdzić dane stwierdzenie lub mu zaprzeczyć, albo udzielić niektórych informacji z konta w ZUS. Część usług jest dostępna przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem automatycznego systemu informacyjnego. Konsultanci natomiast są do dyspozycji klientów w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 18.00. Z ZUS można skontaktować się również za pomocą komunikatora Skype, w sprawach ogólnych - poczty elektronicznej e-mail: cot@zus.pl, ale także formularza kontaktowego na PUE, który w przeciwieństwie do poczty elektronicznej e-mail, gwarantuje bezpieczeństwo przekazywanych informacji. Dlatego można podać w nim swoje dane dotyczące sprawy.

Dane dotyczące maja 2019 r. w Oddziale ZUS w Legnicy i podległych mu jednostkach terytorialnych.

  Liczba osób obsłużonych na salach obsługi klientów
Oddział w Legnicy 5021
Bolesławiec 3574
Głogów 3466
Jawor 1702
Lubin 5439
Złotoryja 2267
Góra 1701
Lwówek Śląski 2035
Polkowice 1666
Razem Legnica 26871
Razem Dolny Śląsk

98067

 

   
Slowa kluczowe: lubin
Wyslij link znajomemu: http://elubin.pl/wiadomosci,19781.html
Ten artykul byl czytany 387 razy.


brak komentarzy

Napisz komentarz!

Twoje imie: *
Twoj komentarz: *
komentarz nie moze byc dluzszy niї 350 znakуw
Znaczniki HTML: Wyі.
BBCode: Wlaczone

Dostepne znaczniki:
[i] pochylenie [/i]
[b] pogrubienie [/b]
[u] podkreslenie [/u]


* - wymagane pola do dodania komentarza.

Wszystkie komentarze umieszczane przez uїytkownikуw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzaj±cych.


Copyright © 2006-2024 Portal miasta Lubina.
Strona wygenerowana w 0.008 sek.Lubin 1.0