
Premier Mateusz Morawiecki podczas wizyty w siedzibie KGHM Polska Miedź S.A. w Lubinie zapowiedział nowe zasady szczepień, w tym uruchomienie sys... »

Mercedesa i forda mustanga odzyskali lubińscy kryminalni w wyniku prowadzonych działań związanych ze zwalczaniem przestępczości samochodowej. P... »

KGHM zaprasza do współpracy wszystkich, którzy stawiają sobie odważne i ambitne cele – są gotowi na realizację codziennych wy... »

Do 19 maja 2021 r. trwa okres trwałości projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na obszarze Gminy Rudna”, w ramach któ... »





Kompetencje, które mogą zwiększyć Twoje szanse na zatrudnienie jako recepcjonista
Data dodania: 31 lipca 2020 — Kategoria: Wiadomości

Bez wątpienia praca recepcjonisty wiąże się ze stałym kontaktem z
klientem, zarówno bezpośrednim, jak i telefonicznym, dlatego potrzebne są tu
określone kompetencje i cechy osobowości. Poza otwartością ważna jest
uprzejmość i zawsze spokojny ton głosu. Recepcjonista w żadnym wypadku nie
powinien dać się sprowokować. Zatem pożądane są tu osoby spolegliwe i chętne do
pomocy. Ponadto ważna jest bardzo dobra dykcja. Są jednak również kompetencje
dodatkowe, które mogą zwiększyć szanse przy dużej konkurencji na dane
stanowisko.
Wymagania dodatkowe, czyli co warto umieć
Przede wszystkim wśród wymagań dodatkowych pojawia się obsługa programów
informatycznych do obsługi klienta. Tak jest np. w przypadku recepcjonisty w
placówkach medycznych. Bardzo istotnym atutem jest również dobra znajomość
języków obcych, angielskiego i drugiego języka, zwłaszcza, kiedy mamy do
czynienia z miejscowością przygraniczną bądź turystyczną. Ponadto mile widziana
będzie również znajomość języka migowego, co na pewno docenią osoby
niedosłyszące. Dzięki temu obiekt będzie spełniał wszelkie standardy nie tylko
w zakresie infrastruktury, ale również obsługi osób niepełnosprawnych. Pomocny
może być również kurs szybkiego pisania na klawiaturze, gdyż pomaga to
niewątpliwie w codziennej pracy.
Cechy, które powinien posiadać każdy pracownik recepcji
Dokładność i skrupulatność powinna cechować każdego kandydata na stanowisko
recepcjonisty. Takie cechy sprawiają, że błędy są eliminowane albo w znacznym
stopniu ograniczane, a klienci czy goście, w przypadku hotelu czują się lepiej
obsłużeni. Ważna jest znajomość regulaminu danej placówki, a także jego ścisłe
przestrzeganie. Recepcjonista musi dbać o komfort klientów i poufność
przekazywanych informacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Musi być gotowy
na pracę w pozycji siedzącej nawet przez 8 godzin dziennie. Oferty pracy dla
recepcjonistów i recepcjonistek pojawiają się codziennie na portalach z
ogłoszeniami o pracę. Zanim będziesz aplikować na stanowisko musisz jednak
upewnić się, że Twoje CV nie ma żadnych uchybień i zawiera wszystkie niezbędne
informacje oraz kompetencje potrzebne na danym stanowisku. Podsumowanie
najważniejszych dotychczasowych osiągnięć na samym początku strony jest bardzo
ważne. Dzięki temu potencjalny pracodawca może Cię zauważyć.
Wszystkie komentarze umieszczane przez użytkowników i gości portalu są ich osobistą opinią. Redakcja oraz właściciele portalu nie biorą odpowiedzialności za komentarze odwiedzających.



