Przedstawiamy najnowsze oferty pracy dostępne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubinie. Szczegółowe informacje i dane kontaktowe do pracodawc... » 15 nowych lamp zaświec...
Trwa rozbudowa oświetlenia drogowego w gminie Lubin. W miejscowości Obora na działce nr 404 oraz na działce nr 402, czyli przy ulicach Malinowej ... » Wielkanocna terrine z ...
Terrina to pierwotnie gliniany garnek z pionowymi bokami i szczelnie przylegającą pokrywką przeznaczony do gotowania lub pieczenia. Co ciekawe dz... » Najpierw ukradł taksów...
30-letni mieszkaniec gminy Ścinawa, ukradł spod jednego z lubińskich serwisów samochodowych taksówkę, która była w naprawie,... »
Data dodania: 02 marca 2010 — Kategoria: Wiadomości
150 popularnych produktów w obniżonych cenach - to jedna z przedświątecznych ofert Tesco. Sieć sklepów ogłosiła właśnie ‘mocne cięcie cen' zdrowych produktów nabiałowych, dając swym klientom okazję do oszczędności przy okazji przygotowywania świątecznych wypieków. Ale nie tylko wtedy - nowa kampania cenowa to bowiem nie jednorazowa promocja, a stała obniżka cen ulubionych produktów.
Obniżka zacznie obowiązywać od czwartku, 4 marca. Dlaczego wybrano właśnie nabiał? Odpowiedź jest prosta - to właśnie ta grupa produktów należy do najczęściej kupowanych przez klientów Tesco. Według danych firmy, produkty nabiałowe znajdują się w koszyku u co drugiego klienta sieci.
W największych hipermarketach Tesco liczba produktów o obniżonej cenie sięgnie 150. By klienci mogli łatwiej odnaleźć swoje ulubione produkty, każdy z nich zostanie odpowiednio oznaczony przy półce. To m.in. serki i desery mleczne, ale także mleko, śmietana czy masło. Dla klienta, który kupuje co tydzień litr mleka, kostkę masła i 500g serka twarogowego, obniżka cen oznacza nawet do 150 zł oszczędności rocznie.
Tesco przygotowało także specjalną ofertę dla miłośników markowych jogurtów. Dzięki ofercie
„6 sztuk w cenie 5", każdy kto dba o zdrowie, wypijając kubek jogurtu dziennie, może teraz zaoszczędzić do 110 zł rocznie.
Tańszy nabiał to kolejny element kampanii cenowej sieci Tesco, która stawia na stałe obniżki cen określonych kategorii produktów. Pierwszym etapem była „Rewolucja na warzywnym", kiedy to Tesco obniżyło na stałe ceny 50 najczęściej kupowanych przez klientów owoców i warzyw.
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!