
W prestiowym rankingu „World Silver Survey 2025” KGHM Polska Mied S.A. po raz kolejny zaja pierwsze miejsce w klasyfikacji &bdquo... »

22 kwietnia to co wicej ni data w kalendarzu. To globalne przypomnienie, e planeta potrzebuje naszej uwagi. Dzie Ziemi narodzi si w 1970 r... »

Ju 26 kwietnia 2025 r., w Ogrodzie Zoologicznym w Lubinie odbd si warsztaty terrarystyczne prowadzone przez Bartka Kluz (Brodate Gady) oraz... »

Policjanci zatrzymali 39-latka, który podejrzany jest o kradziee z mieszka, do których dostawa si wykorzystujc metod „n... »






Data dodania: 07 kwietnia 2025 — Kategoria: Wiadomoci

Od 10 lutego mona oddawa gosy na „swojego dzielnicowego”! Komenda Gówna Policji, Telewizja Puls oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu” po raz trzeci, w ramach kampanii spoecznej #DzielnicaBEZstrachu, organizuj internetowy plebiscyt, którego celem jest promowanie bezpieczestwa i wspópracy lokalnych spoecznoci z dzielnicowymi oraz wyonienie #SuperDzielnicowego 2025.
A trudno uwierzy, e to ju trzecia edycja! Due zainteresowanie ze strony uczestników poprzednich edycji zdecydowao o ponownym wydueniu, moliwo oddania gosu na „swojego dzielnicowego”. Gosowa mona a do koca kwietnia br.
Celem kampanii spoecznej #DzielnicaBezStrachu jest zainteresowanie spoeczestwa problematyk bezpieczestwa utrzymane w lekkiej konwencji, za samego plebiscytu zblienie dzielnicowych z mieszkacami poprzez wyonienie #SuperDzielnicowego 2025 oraz znalezienie najaktywniejszych polskich dzielnic w plebiscycie internetowym.
Zgo swojego kandydata lub kandydatk w formularzu zgoszeniowym dostpnym na stronie https://dzielnicabezstrachu.pl/ Pamitaj! Za pierwszym razem musisz uzasadni swoje zgoszenie, a nastpnie moesz oddawa gosy na swojego kandydata raz dziennie przez cay okres trwania akcji. Na autorów najlepszych uzasadnie czekaj nagrody: 5 × 1000 zotych. Twój kandydat lub kandydatka nie musi zosta laureatem plebiscytu, aby Ty zosta jednym z jego zwycizców!
#SuperDzielnicowemu 2025 wrczymy statuetk, atrakcyjn nagrod pienin oraz rol w serialu „Dzielnica strachu”, a w wygranej dzielnicy zorganizujemy uroczyst gal oraz spotkanie z aktorami serialu, w których to wydarzeniach bdziesz móg wzi udzia!
Cho tytu, jak i samo stanowisko, brzmi zdecydowanie msko, to by moe w obecnej edycji laureatk zostanie dzielnicowa? Wszak w 2025 roku obchodzimy 100. rocznic Powoania Policji Kobiecej, a tu warto doda, e Panie wietnie sprawdzaj si na stanowisku dzielnicowych! Stanowi blisko 15% dzielnicowych, a wiele z nich szefuje dzielnicowym zajmujc stanowisko kierownika rewiru dzielnicowych. Ale o tym zadecyduj internauci.
Inspiracj kampanii spoecznej #DzielnicaBEZstrachu jest serial kryminalny „Dzielnica strachu” emitowany na kanale Puls 2, który od blisko czterech lat wciga widzów w fascynujcy wiat policyjnej codziennoci. To nie tylko emocjonujce i trzymajce w napiciu sprawy, ale równie opowie o ludziach, którzy kadego dnia walcz o bezpieczestwo swoich ssiadów. Dzielnicowi to cisi bohaterowie ulic gotowi stan w obronie lokalnej spoecznoci. Produkcja cieszy si ogromn popularnoci wród widzów, czego wyrazem s m.in. trzy Telekamery, przyznane przez nich najlepszym aktorom.
Kampani promuj aktorzy z „Dzielnicy strachu”: Andrzej Mynarczyk, Jasper Sotysiewicz, Aleksandra Listwan i Jagoda Mayszek, a take ubiegoroczny zdobywca tytuu #SuperDzielnicowego – sier. szt. Pawe Chmura z Warszawy. W scenariusze i scenografi „Dzielnicy strachu” wkomponowano elementy istotne z punktu widzenia efektywnej realizacji zada Policji, a w wybranych wtkach wystpuj prawdziwi policjanci.
Tak niestandardowe, a przy tym efektywne dziaania nie byyby moliwe bez przychylnoci i wsparcia najwyszego kierownictwa, zarówno polskiej Policji, jak i Telewizji Puls.
– Faktyczna zmiana modelu funkcjonowania polskiej Policji majca na celu uspoecznienie jej dziaa, w tym równie przywrócenie jej wiarygodnoci i skutecznoci, jest dziaaniem dugofalowym, wymagajcym podejmowania równie dziaa niestandardowych. Do dziaa takich z ca pewnoci moemy zaliczy wspóprac z Telewizj Puls, w ramach której prowadzimy dwie kampanie spoeczne – #DzielnicaBEZstrachu oraz #ZnamTeNumery. S to bezsprzecznie dziaania efektowne, ale z racji zasigu medium, jakim jest telewizja oraz poziomu merytorycznego, s one przede wszystkim efektywne. Cieszy, e mentalno Polaków ulega zmianie, e wzorem pastw zachodnich, za którymi tak lubimy poda, Polacy zaczynaj dostrzega, e bezpieczestwo jest dobrem wspólnym, za które odpowiadamy my wszyscy nie za tylko Policja. Cieczy równie rodzce si zrozumienie tej idei ze strony innych instytucji, w tym podmiotów komercyjnych czego doskonaym przykadem jest Telewizja Puls. Polska Policja jest otwarta na wspóprac i kooperacj na rzecz bezpieczestwa stale poszukujc partnerów i nowych form dziaania. Aktywnie wspópracujemy na arenie midzynarodowej wymieniajc si równie metodami dziaania z policjami praktycznie caego wiata. Nigdy jednak nie przejmujemy rozwiza bezkrytycznie, a zawsze oceniamy je w kontekcie polskich uwarunkowa spoeczno-organizacyjnych. Instytucja dzielnicowego jest chyba najbardziej ugruntowanym i rozpoznawalnym stanowiskiem w polskiej Policji, std te cieszy, i dzielnicowi zostali przez media zauwaeni i docenieni. Doda naley, e codzienna suba obchodowa czsto nie jest zbyt spektakularna, ale czytajc uzasadnienia z poprzednich edycji plebiscytu, stwierdzi mog, i mieszkacy dostrzegaj ten trud, sympatyzuj z dzielnicowymi, a wielu przypadkach odbieraj ich jako cichych bohaterów naszych ulic. Bez wtpienia plebiscyt #SuperDzielnicowy odzwierciedla poziom profesjonalizmu, ale i sympatii, jak darzeni s dzielnicowi – podkrela nadinsp. Roman Kuster – I Zastpca Komendanta Gównego Policji.
– Telewizja Puls, jako stacja komercyjna, nie ma w koncesji zapisanej misji, ale ta jest zapisana w naszych genach. Nasze kanay Puls i Puls 2 s obecne w kadym polskim domu – a to zobowizuje. I ten obowizek chcemy wypenia jak najlepiej, czc rozrywk z dziaaniami wanymi spoecznie. Prowadzimy wraz z Policj dwie ogólnopolskie kampanie spoeczne - #DzielnicaBEZstrachu oraz #ZnamTeNumery. Wspólnie ostrzegamy oraz chronimy, a w kad z kampanii zaangaoway si ekipy seriali „Dzielnica strachu” i „Lombard. ycie pod zastaw”. Niedawno podsumowalimy dziaania w ramach #ZnamTeNumery – kampania edukujca seniorów i ich bliskich na temat niebezpieczestw w wiecie cyfrowym dotara do 20 milionów osób, a policyjne statystyki pokazay, e seniorzy stali si uwaniejsi. Jestemy z tego ogromnie dumni, co nas motywuje do dalszych dziaa. W trzeciej edycji plebiscytu w ramach kampanii #DzielnicaBEZstrachu szukamy #SuperDzielnicowego i mamy nadziej, e przeoy si ona na bezpieczestwo lokalnych spoecznoci – dodaje Dariusz Dbski – Prezes Telewizji Puls.
Kampania #DzielnicaBEZstrachu oraz plebiscyt #SuperDzielnicowy cieszy si ogromnym zainteresowaniem: w ubiegym roku dzielnicowi spotykali si z mieszkacami swoich rejonów subowych, rozmawiali o ich codziennych wyzwaniach i pokazywali, jak mog wpywa na ich bezpieczestwo. Ich zaangaowanie nie przeszo bez echa! Media podchwyciy temat, dzielc si inspirujcymi historiami o policjantach, którzy kadego dnia robi co wicej ni tylko strzeg porzdku – staj si prawdziwymi bohaterami.
Przekada si to m.in. na liczb oddanych gosów. Moemy zdradzi, e internauci ju oddali ponad 33 000 gosów wskazujc swojego kandydata do tytuu #SuperDzielnicowego 2025. Przekroczylimy wic liczb zamykajca ubiegoroczn edycj, a nie zbliylimy si nawet do pómetka plebiscytu!
W wydarzenie zaangaowaa si oczywicie Gazeta Policyjna, której okadk dzielnicowi mog wykorzysta jako swoist wizytówk. W wydaniu lutowym moemy pozna opinie i dowiadczenia pynce z udziau w plebiscycie laureatów TOP 5 poprzedniej edycji.
W marcowym numerze jedna ze zwyciczy mówi czy i dlaczego warto wzi w nim udzia. A twierdzi, e zdecydowanie warto! Nagroda finansowa w jej ocenie bya tylko miym akcentem udziau w glosowaniu.
Przypominamy, e Gazeta Policyjna - prócz wersji tradycyjnej - ma równie wydanie internetowe.
Organizatorzy – Biuro Prewencji i Biuro Komunikacji Spoecznej Komendy Gównej Policji oraz Telewizja Puls - zachcaj do wspólnego poszukiwania #SuperDzielnicowego oraz promocji wspópracy lokalnych spoecznoci z dzielnicowymi.
Akcj wspiera kampania na antenie kanau Puls 2 oraz szeroko zakrojone dziaania PR-owe i social mediowe prowadzone przez Telewizj Puls, jak równie zaangaowanie merytoryczne i mediowe Policji.
Raz jeszcze zapraszamy do udziau w konkursie #DzielnicaBEZstrachu i wskazanie swojego ulubionego dzielnicowego.
Wejd i gosuj na stronie internetowej #DzielnicaBEZstrachu
https://www.youtube.com/watch?v=VunvlZGKSqE
Wszystkie komentarze umieszczane przez u?ytkownik?w i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzaj±cych.



