
Przedstawiamy najnowsze oferty pracy dostpne w Powiatowym Urzdzie Pracy w Lubinie. Szczegóowe informacje i dane kontaktowe do pracodawc... »

W sobot 28 czerwca rusz nocne poczenia w relacji Wrocaw – Legnica – Lubin. Najpopularniejsze poczenie w rozkadzie jazdy Kolei... »

Mamy wspania informacj dla mieszkaców Lubina i okolic. W sobot 14 czerwca 2025r. postanowilimy otworzy ba... »

W czerwcowym repertuarze sieci Helios nie zabraknie lubianego cyklu Kino Kobiet! Ju w rod, 18 czerwca, na wielkich ekranach zagoci wyjtkowa ... »






Data dodania: 17 maja 2025 — Kategoria: Wiadomoci

19 maja obchodzimy Dzie Blinit – wito nie tylko dla rodzestwa, ale take tych, których fascynuj osoby udzco do siebie podobne. Najnowsze badania przeprowadzone na zlecenie marki Twix® pokazuj, e temat ten szczególnie przemawia do wyobrani Polaków – a 46% przyznaje, e koncepcja posiadania niespokrewnionego bliniaka, jest wyjtkowo intrygujca. Co ciekawe, a 80% przedstawicieli pokolenia Z deklaruje, e chciaoby mie swojego sobowtóra, który mógby robi rzeczy, na które oni sami nie maj ochoty1.
Mówi si, e gdzie na wiecie kady z nas ma osob udzco do nas podobn. Ta perspektywa szczególnie silnie przemawia do pokolenia Z. To wanie wród nich coraz wiksz popularno zyskuje trend poszukiwania sobowtórów znanych celebrytów – przykadem mog by konkursy na sobowtóra Timothée Chalameta w Nowym Jorku czy Paula Mescala w Dublinie, które szybko zdobyy viralowy rozgos w mediach spoecznociowych.
Podwójne korzyci
Marka Twix® z portfolio Mars, znana z charakterystycznej formy dwóch batonów w jednym opakowaniu, postanowia przyjrze si bliej fascynacji ide podwójnoci – w tym celu przeprowadzia badanie, która rzuca wiato na temat posiadania sobowtóra. Okazuje si, e wedug modego pokolenia posiadanie „swojego klona”, uczynioby ycie nie tylko dwukrotnie atwiejszym (69%), ale i bardziej zabawnym (46%).
Dla pokolenia Z sobowtór to nie tylko ciekawostka, ale realna recepta na szczcie i mniej stresu. A 38% modych uwaa, e posiadanie „drugiego siebie” pozytywnie wpynoby na ich samopoczucie, a 43% dostrzega w tym szans na zwikszenie swojej produktywnoci. Nie bez powodu – a 72% przedstawicieli tej generacji przyznaje, e brakuje im czasu, by zrealizowa wszystkie swoje obowizki i plany. Co stoi na przeszkodzie? Najczciej wskazywane przyczyny to: zbyt krótka doba (33%),
trudnoci w zarzdzaniu czasem (28%) oraz nadmiar obowizków (27%). Sobowtór mógby wic okaza si nie tylko towarzyszem, ale wrcz ratunkiem w codziennym pdzie.
Respondenci jasno wskazali, które obowizki najchtniej oddaliby swojemu sobowtórowi. Prym wiod: sprztanie (38%), zmywanie naczy (33%), uczestnictwo w nudnych spotkaniach (22%) oraz odrabianie zada w szkole lub na uczelni (19%). Nie zabrako te bardziej spoecznych zada: 29% chtnie wysaoby swojego sobowtóra do stania w dugich kolejkach, a 23% na spotkania, na które nie maj ochoty. Perspektywa posiadania sobowtóra mogaby równie pobudzi przedsibiorczo pokolenia Z. Co trzeci badany (34%) widzi w „drugim sobie” partnera biznesowego – osob, z któr mona wspópracowa, by wspólnie szuka nowych sposobów na zarabianie pienidzy.
– Jako marka znana z unikalnej formy pary batonów w jednym opakowaniu, zawsze wiedzielimy, e dwa to wicej, ni jeden. Niby oczywista rzecz, ale powiedzcie sami – dwa dobre arty pod rzd, dwa dni wolne, czy dwie idealnie pasujce sukienki – podwójna wersja jest lepsza! Nie wspominajc ju nic o tym, jak mio jest mie jeszcze jedn, dodatkow par rk do pomocy. Chocia nie mamy jeszcze swoich sobowtórów, sama wizja podwójnej wersji siebie, która ochoczo wkracza w nasze niechciane obowizki, jest bardzo przyjemna. Zupenie jak Twix. Jeden i drugi, bo z Twixem nie musisz wybiera. – mówi Magdalena Florczak, Strategic Cells Deployment Manager, Twix and Ice cream na Europ Centraln w Mars.
Podwójno nas inspiruje
Sobowtór mógby by nie tylko pomocnikiem, ale te wietnym kompanem. Niezalenie od wieku, Polacy s zgodni, e wiele codziennych aktywnoci staje si przyjemniejszych, gdy mona je dzieli z kim… kto jest jak druga wersja nas samych. Wakacje (58%), wieczorne wyjcia (51%), wycieczki samochodowe (43%), zakupy (42%) i treningi (41%) – to tylko niektóre z okazji, które wedug badanych zyskuj na wartoci, gdy spdza si je w duecie.
Z badania zleconego przez Twix® wynika, e a 46% Polaków jest zafascynowanych ide sobowtórów. Co ciekawe, a 58% respondentów chciaoby spotka swoj „drug wersj”. O co chtnie zapytaliby swój odpowiednik? 38% chciaoby wiedzie, czy myl podobnie, 36% – co ich czy, a 32% – jakie wystpuj podobiestwa i rónice w ich yciorysach.
AI – nowa droga do sobowtóra
Technologiczne podejcie do tematu wida szczególnie wród przedstawicieli pokolenia Z. 71% przedstawicieli modej generacji byoby skonnych skorzysta ze sztucznej inteligencji, by stworzy swojego idealnego cyfrowego klona. Dla porównania – tak gotowo wyraa 66% Millenialsów i jedynie 37% osób z pokolenia Boomersów.
Dzie Blinit to dobry moment, by doceni rado pync z bycia w duecie – bo dwa to wicej ni jeden.
O firmie Mars, Incorporated
Mars to prywatna firma rodzinna z ponad stuletni tradycj, która produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby czekoladowe (m.in. MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gumy do ucia i mitusy (ORBIT®, WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierzt (PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w 80 krajach na caym wiecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 penych entuzjazmu Wspópracowników, których czy i którym przywieca Pi Zasad. Kada z nich – Jako, Odpowiedzialno, Wzajemno, Wydajno i Wolno – inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich Wspópracowników czy równie przekonanie, e wiat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna si od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.
Wicej informacji o firmie Mars publikujemy na stronie www.mars.com
Wszystkie komentarze umieszczane przez u?ytkownik?w i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzaj±cych.



