55 Elfw na Dolnym l...Koleje Dolnolskie kupi kolejnych dziesi pocigów od PESA Bydgoszcz. Po realizacji zamówienia po dolnolskich torach bdzie je... »
Intensywna praca polic...Lubiscy policjanci przyjli zgoszenie, z którego wynikao, e do sklepu na terenie miasta wszed mczyzna i groc ekspedientce uyciem... »
Z danych Zakadu Ubezpiecze Spoecznych za pierwsze osiem miesicy 2025 roku wynika, e liczba ojców, którzy korzystaj z urlopu r... »
Przedstawiamy najnowsze oferty pracy dostpne w Powiatowym Urzdzie Pracy w Lubinie. Szczegóowe informacje i dane kontaktowe do pracodawc... »




Data dodania: 16 padziernika 2025 — Kategoria: Wiadomoci

wiee, zdrowe i pochodzce „z bliska”. Sie Kaufland rozwija wspóprac z lokalnymi producentami w ramach projektu „Uprawy kontraktowe”, realizujc tym samym swoj strategi wspierania polskich dostawców. Od czwartku, 16 padziernika br., w caej Polsce dostpne w ofercie Kaufland bd ziemniaki i cebula od lokalnych rolników z Wielkopolski.
Blisko i autentyczno, czyli wartoci, które wida na póce
W kadym sklepie Kaufland w Polsce klienci znajd dzi minimum 250 produktów regionalnych, a w wikszych marketach nawet ponad 500. Pochodz one bezporednio od lokalnych dostawców
z caego kraju, s to przede wszystkim rodzinne gospodarstwa i niewielkie przetwórnie.
Firma wspópracuje obecnie z ponad 1 100 polskimi dostawcami, z czego znaczn cz stanowi mae i rednie przedsibiorstwa rodzinne. W ofercie sieci znajduje si ponad 4 000 produktów regionalnych, a ich liczba ronie z roku na rok.
Takie podejcie nie tylko wspiera lokaln gospodark, lecz take wpisuje si w misj firmy tj. „by dobrym ssiadem”. Kaufland konsekwentnie podkrela, e chce pozostawa blisko ludzi i miejsc,
w których dziaa, zarówno poprzez ofert, jak i dziaania spoeczne.
„Z gruntu udana” wspópraca – uprawy kontraktowe Kaufland
Jednym z przykadów tej filozofii jest projekt „Uprawy kontraktowe”, w ramach którego sie wspópracuje z dziesitkami polskich gospodarstw rolnych, zapewniajc im stabilno i pewno zbytu.
Wspópracujcy z Kauflandem producenci, tacy jak rodzinna firma Nowakowscy z Wielkopolski, dostarczaj ziemniaki i cebul pod mark wasn K-Std Takie Dobre!. Dziki nowoczesnemu zapleczu i certyfikatom jakoci (m.in. GlobalG.A.P. i GRASP) ich produkty trafiaj do klientów przez cay rok – zawsze wiee i lokalne.
– Dla nas wspópraca z Kaufland to nie tylko stabilny odbiór plonów, ale te poczucie, e nasza praca naprawd trafia do ludzi. Cieszy nas, e moemy z dum powiedzie, e nasze warzywa s std, z Wielkopolski – mówi ukasz Nowakowski, prezes zarzdu Grupy Producentów Warzyw Nowakowscy.
wiadomy wybór dla klientów i rodowiska
Wspópraca z lokalnymi dostawcami to nie tylko korzy gospodarcza, ale te ekologiczna. Krótsze acuchy dostaw oznaczaj mniej transportu i nisze emisje CO₂, a take lepsz kontrol nad jakoci i wieoci produktów.
Dziki planowanym uprawom Kaufland ogranicza ryzyko nadprodukcji i marnowania ywnoci, jednoczenie zapewniajc klientom dostp do produktów o znanym pochodzeniu. To wiadomy wybór dla rodowiska, dla lokalnej gospodarki i dla klientów, którzy coraz chtniej sigaj po produkty „z bliska”.
Dobre relacje, dobre smaki
Kaufland rozwija wspóprac z polskimi dostawcami nie tylko poprzez kontraktowe uprawy, ale te w ramach marki wasnej K-Std Takie Dobre!, która promuje polskie smaki i tradycje kulinarne.
– Nasza filozofia jest prosta – to, co dobre, jest blisko. Wspierajc lokalnych producentów, wspieramy cae spoecznoci i budujemy trwae relacje, które przekadaj si na jako i zaufanie klientów – mówi Wojciech Szczepanowski, Dyrektor Pionu Zakupu Owoce Warzywa w Kaufland Polska.
__________
INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnoszca sukcesy midzynarodowa sie sklepów oferujca artykuy spoywcze oraz produkty codziennego uytku. W caej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sie posiada 255 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanacie tysicy produktów. Sie koncentruje si przede wszystkim na ofercie produktów wieych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a take misa, wdlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoj misj w oparciu o cztery fundamentalne wartoci, którymi s: jako, wybór, cena i atwo zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównowaonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angauje w swoje dziaania róne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne spoecznoci, organizacje pozarzdowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy majce na celu promowanie zdrowego odywiania, przeciwdziaanie marnowaniu ywnoci, popraw dobrostanu zwierzt, przeciwdziaanie zmianom klimatycznym, redukcj zuycia tworzyw sztucznych.
Wszystkie komentarze umieszczane przez u?ytkownik?w i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzaj±cych.