Ramen to danie kojarzone z Japonią, które jednak powstało w Chinach. Jego podstawowym składnikiem jest makaron w bulionie wzbogacony najr&... » KGHM i Agencja Rozwoju...
KGHM podpisał list intencyjny z Agencją Rozwoju Przemysłu dotyczący współpracy w obszarze Odnawialnych Źródeł Energii oraz wsparcia... » „Projekt z ZUSów...
Uczniowie ze szkół z Głogowa, Wałbrzycha i Świdnicy laureatami konkursu ogłoszonego przez ZUS. W siedzibie Młodzieżowego Centrum Kultury w... » Kino Helios w Lubinie ...
W sobotę, 11 maja kino Helios w Lubinie będzie obchodzić swoje piętnaste urodziny. Z tej okazji na widzów czeka bogaty repertuar oraz moc,... »
Data dodania: 12 października 2015 — Kategoria: Wiadomości
Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży?
Marzeniem każdego handlowca jest osiąganie jak najwyższych wyników sprzedażowych i pokonanie konkurencji. Większość pracuje w systemie prowizyjnym, który z jednej strony stwarza ogromną presję na wynik, ale z drugiej mocno mobilizuje, ponieważ wysokość zarobków zależy tylko od nas. Jakie triki zastosować, żeby móc pochwalić się lepszą sprzedażą?
Zainwestuj w szkolenia
Wiedzy nigdy za dużo, dlatego naprawdę warto zapisywać się na kolejne kursy podnoszące kwalifikacje i umiejętności sprzedażowe. Samo czytanie poradników mija się z celem, jeśli nie będziemy potrafili stosować tych rad w praktyce. Najlepsze rezultaty przynosi ciągła interakcja ze szkoleniowcem, rozwiązywanie tzw. case studies. Podczas szkolenia porzuć naturalną barierę wstydu, zadawaj mnóstwo pytań, nawet takich, które pozornie wydają się błahe. Bazuj na własnych doświadczeniach, zapisuj pomocne rady na małych karteczkach i staraj się cały czas odnosić je do swoich klientów. Umiejętności zdobyte na kursach, takie jak rozpoznawanie i kreowanie potrzeb klienta, kierowanie rozmową sprzedażową, asertywność - naprawdę przydadzą się podczas procesu negocjacyjnego.
Postaw na couching
Jeśli uważasz, że indywidualna praca z trenerem najlepiej wydobędzie drzemiący w tobie potencjał – wybierz couching. W Polsce rozwija się coraz więcej ośrodków uczących w jaki sposób budować relację z klientem, prowadzić skuteczne negocjacje handlowe, stać się otwartym do ludzi. Czasami jedynym, co blokuje nas przed rozwinięciem skrzydeł w branży handlowej jest brak wiary w siebie oraz nadmierny introwertyzm. Indywidualne szkolenie z profesjonalnym couchem może sprawić, że zauważymy cechy swojej osobowości, które niekoniecznie pozwalają nam zjednać sobie klientów. Warto pracować nad swoim charakterem, ponieważ w pracy handlowca jest on niesamowicie ważny. Dodatkowym plusem pracy indywidualnej jest zdecydowanie lepsza relacja pomiędzy nami, a trenerem, co podczas tradycyjnych szkoleń jest zazwyczaj nieosiągalne.
Zapisuj dane w systemie CRM
Sprawnie działający system CRM jest podstawą pracy każdego handlowca. Nie można bagatelizować jego znaczenia, ponieważ może nam bardzo pomóc. Żeby osiągnąć świetne wyniki sprzedażowe i cały czas się rozwijać, musimy pamiętać o skrupulatnym notowaniu wszystkich kontaktów z klientem, niezależnie od tego czy jest to rozmowa telefoniczna czy oficjalna prezentacja handlowa. Jest to szczególnie istotne, jeśli w swojej codziennej pracy spotykamy się z wieloma potencjalnymi klientami. Nasz umysł nie jest w stanie zapamiętać wszystkich szczegółów, które mogą okazać się istotne podczas negocjowania kontraktu. Dobrze skonstruowany system CRM pozwoli nam dodawać nazwiska osób decyzyjnych, ich numery telefonów, krótkie notatki z przebiegu rozmów handlowych, alarmy-przypomnienia, prowadzić rozbudowany kalendarz. Warto zapisywać również z pozoru mało istotne szczegóły, ponieważ nigdy nie wiemy co stanie się naszym asem, który wyciągniemy z rękawa. (źródło: http://www.chromecrm.com/crm/)
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!