Wielu seniorów zastanawia się czy warto od razu po osiągnięciu wieku emerytalnego zrezygnować z pracy? Nie zawsze to się opłaca. Jeżeli po... » Oferty pracy PUP Lubin...
Przedstawiamy najnowsze oferty pracy dostępne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubinie. Szczegółowe informacje i dane kontaktowe do pracodawc... » ĆWICZENIA VI KOMPANII ...
23 kwietnia bieżącego roku w godzinach 09 – 14. Na terenie lubińskiej giełdy i stadionu piłkarskiego odbyły się ćwiczenia dowódczo... » Ostatnie przymrozki i ...
Kilka ostatnich mroźnych nocy może mieć katastrofalne skutki dla sadowników i właścicieli winnic. W wielu ogrodach nie będzie w tym roku j... »
Data dodania: 28 sierpnia 2015 — Kategoria: Wiadomości
Jeśli mieszkasz w Lubinie lub okolicach, masz w sobie wrodzoną zdolność do rozwiązywania problemów, jesteś cierpliwy i lubisz rozmawiać z innymi ludźmi, wejdź na www.pracuj.pl i sprawdź czy nie czeka tam na Ciebie praca.
Eksperci ds. pracy z klientem poszukiwani są w całym kraju. Jak wynika z raportu Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów” w ostatnim kwartale najwięcej ofert pracy publikowanych w serwisie kierowano do specjalistów handlu i sprzedaży – ofert było 40 776 (37,2% udziału w ogólnej liczbie ogłoszeń). Na kolejnych miejscach uplasowali się specjaliści ds. obsługi klienta(19% udziału w ogólnej liczbie ogłoszeń), specjaliści ds. finansów (15,9% udziału w ogólnej liczbie ogłoszeń) oraz specjaliści ds. IT (13,9% udziału w ogólnej liczbie ogłoszeń).
Specjaliści ds. obsługi klienta pracę znajdą również w Lubinie. Jakie cechy powinni posiadać, aby już na pierwszej rozmowie o pracę, przekonać do siebie rekrutera?
Kluczowe cechy charakteru
Wbrew pozorom sprzedawca, opiekun klienta czy doradca handlowy to nie zawody dla każdego! Jak mało gdzie przydadzą się w nich tzw. miękkie cechy charakteru
Pracując z klientem jak mało w którym zawodzie ważne są tzw. kompetencje miękkie:
- Komunikatywność
Komunikatywności nie należy mylić z gadatliwością. Chodzi o to, by umieć porozumieć się z klientem, a jak wiadomo klienci są różni – jedni chętnie opowiedzą o swoich problemach, inni będą milczeć. Kluczem do sukcesu w tym zawodzie jest znalezienie nici porozumienia i kodu dostępu do każdej osoby, która stanie na naszej zawodowej drodze.
- Zdolność rozwiązywania konfliktów
Bardzo cenna jest umiejętność rozstrzygania sytuacji trudnych, radzenia sobie z (nie zawsze konstruktywną) krytyką i zdolność załagodzenia nawet najbardziej zapalnych sytuacji zawodowych.
- Nastawienie na klienta
Bardzo ważna jest umiejętność odczytania oczekiwań klienta i budowanie z nim dobrych, długofalowych relacji. Przez pracodawców ceniony jest również swoisty rodzaj empatii i umiejętność osobistego zaangażowania się w problemy klienta. Bardzo ważna jest również znajomość standardów obsługi i dbałość o wysoką jakość sprzedaży, umiejętność tworzenia atmosfery profesjonalizmu i kreowania przyjaznego klimatu sprzyjającego dobrej komunikacji, a w końcu (choć nie jest to najmniej ważna kompetencja) umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami i panowania nad własnymi emocjami w kontakcie z nimi.
A jeśli praca z klientem nie jest zadaniem w którym czujesz się jak ryba w wodzie, sprawdź w serwisie Pracuj.pl jakie inne oferty pracy czekają na Ciebie w Lubinie.
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!