Wielu seniorów zastanawia się czy warto od razu po osiągnięciu wieku emerytalnego zrezygnować z pracy? Nie zawsze to się opłaca. Jeżeli po... » Oferty pracy PUP Lubin...
Przedstawiamy najnowsze oferty pracy dostępne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubinie. Szczegółowe informacje i dane kontaktowe do pracodawc... » ĆWICZENIA VI KOMPANII ...
23 kwietnia bieżącego roku w godzinach 09 – 14. Na terenie lubińskiej giełdy i stadionu piłkarskiego odbyły się ćwiczenia dowódczo... » Ostatnie przymrozki i ...
Kilka ostatnich mroźnych nocy może mieć katastrofalne skutki dla sadowników i właścicieli winnic. W wielu ogrodach nie będzie w tym roku j... »
Data dodania: 13 stycznia 2016 — Kategoria: Wiadomości
Szkolenia dla każdego sektora firmy
Żeby skutecznie podnieść wydajność pracowników, należy regularnie wysyłać ich na kompleksowe szkolenia. Taka taktyka zaprocentuje dobrze wyedukowaną kadrą, która potrafi poradzić sobie w każdej sytuacji, stanowi zgrany zespół oraz osiąga wysokie wyniki sprzedażowe. Sprawdźmy zatem w jakie szkolenia warto zainwestować.
Pierwsza linia frontu
Bez wątpienia najbardziej eksponowane stanowiska, narażone na nieustanny kontakt z klientem, zajmują pracownicy recepcji, rozmaitych działów obsługi i sekretariatów. Są oni wizytówką firmy, dlatego trzeba odpowiednio zadbać o ich kompetencje, zarówno w zakresie kontaktów międzyludzkich, jak i umiejętności interpersonalnych w kontekście tzw. trudnego klienta. Szkolenia z tego zakresu nauczą sztuki asertywności, poprawią zdolność badania potrzeb klientów, co może realnie przełożyć się na podniesienie wyników finansowych firmy. Najbardziej efektywne szkolenia prowadzone są metodami ćwiczeń i warsztatów, dzięki którym można nabyć praktyczne umiejętności do wykorzystania w realnej pracy.
Skuteczny dział sprzedaży
Równie ważne szkolenia dotyczą pracowników działu sprzedaży i marketingu, od których w głównej mierze zależą zyski przedsiębiorstwa. Warto wysłać handlowców na kompleksowe szkolenie dotyczące np. telemarketingu, które nauczy ich jak przez telefon budować długofalowe relacje z klientami, przebijać się przez opór pracowników sekretariatu, negocjować warunki sprzedaży i „dopinać” kontrakt. Początkująca kadra handlowców musi też poznać podstawowe techniki sprzedażowe, np. metodę lejka. W tym zakresie ważne jest również słuchanie potrzeb klientów i kreatywne reagowanie na ich sygnały, umiejętność elastycznego dostosowania oferty. Uczestnicy szkoleń poznają podstawowe typy klientów oraz obiekcje, które uniemożliwiają skuteczną sprzedaż, dowiadują się również, że większość powodów, przez które klienci odmawiają nie jest prawdziwa. Szkolenia uczą w jaki sposób dotrzeć do prawdziwej przyczyny problemu sprzedażowego oraz jak podsunąć klientowi jego skuteczne rozwiązanie – a tym samym osiągnąć zysk dla firmy.
Kadra zarządzająca
Decydując się na zainwestowanie w szkolenia dla pracowników, nie wolno zapominać jednak o kadrze zarządzającej, która jest niezwykle istotnym elementem całego przedsiębiorstwa. Dyrektorzy, kierownicy i managerowie muszą umieć odpowiednio zmotywować zespół do pracy i być niejako jego motorem napędowym. „Skuteczny szef to nie tylko osoba wzbudzająca wśród pracowników respekt i strach, ale także lider, który nagradza za osiągane sukcesy, zna zespół oraz jego mocne i słabe strony” (źródło: http://www.szkolenia-semper.pl/). Na szkoleniach kadra zarządzająca uczy się również przeciwdziałania sytuacjom stresowym, rozładowywania konfliktów w grupach pracowników, technik motywowania zespołu do osiągania lepszych wyników sprzedażowych, stosowania sytemu kar i ostrzeżeń. Widzimy więc, że należy inwestować w kompleksowe szkolenia kadry, obejmujące wszystkie sektory firmy.
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!