Wielu seniorów zastanawia się czy warto od razu po osiągnięciu wieku emerytalnego zrezygnować z pracy? Nie zawsze to się opłaca. Jeżeli po... » Oferty pracy PUP Lubin...
Przedstawiamy najnowsze oferty pracy dostępne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubinie. Szczegółowe informacje i dane kontaktowe do pracodawc... » ĆWICZENIA VI KOMPANII ...
23 kwietnia bieżącego roku w godzinach 09 – 14. Na terenie lubińskiej giełdy i stadionu piłkarskiego odbyły się ćwiczenia dowódczo... » Ostatnie przymrozki i ...
Kilka ostatnich mroźnych nocy może mieć katastrofalne skutki dla sadowników i właścicieli winnic. W wielu ogrodach nie będzie w tym roku j... »
Data dodania: 28 maja 2017 — Kategoria: Wiadomości
Galeria Cuprum Arena w Lubinie jest w trakcie rekomercjalizacji. Jak przebiega ten proces?
Jakie zmiany zatem zaszły w ostatnim czasie w Cuprum Arena?
– Niewątpliwie największą zmianą będzie wymiana operatora spożywczego. Podpisaliśmy umowę najmu z siecią Lidl. Jest to jeden z najlepszych obecnie operatorów spożywczych. To będzie jakościowy operator i nasz wyróżnik na tle innych centrów handlowych. Jak wiadomo, Lidl nieczęsto decyduje się na wynajem powierzchni w galeriach handlowych. Tym bardziej czujemy się wyróżnieni.
Wymiana operatora spożywczego zajęła trochę więcej czasu. Wcześniej tę funkcję pełniła w Cuprum Arena sieć Alma.
– Istotnie, ten proces zajął nam ponad pół roku. Za to sieć spożywcza, którą wybraliśmy, idealnie wkomponowuje się w strategię naszego centrum handlowego. Lidl jest bardzo pożądanym operatorem. Na pewno od początku swojej działalności ściągnie do centrum rzesze nowych klientów. Otwarcie Lidla planowane jest w czerwcu tego roku.
Lidl zajmie powierzchnię ponad 1450 mkw., czyli trochę mniej niż wcześniej Alma. Jak zostanie zaaranżowana reszta tej powierzchni?
– Alma miała 2,2 tys. mkw. i część z tej powierzchni przeznaczymy na nowy sklep CCC. Będzie to pierwszy w Polsce salon w nowym koncepcie. Dotychczas CCC miało 720 mkw., teraz ta powierzchnia zwiększy się do ponad 1050 mkw. W związku z tymi zmianami dokonaliśmy także relokacji operatorów sieci komórkowych.
Widocznym ostatnio trendem jest powiększanie salonów. Czy najemcy Cuprum Areny też mają takie potrzeby?
– Na relokację i powiększenie salonów zdecydowało się kilku najemców. Między innymi została wyremontowana drogeria Rossmann, Adidas/Reebok oraz relokowany i powiększony do 1021 mkw. został Martes Sport. Ze względu na wprowadzenie kolejnych kluczowych marek relokowany na poziom 0 zostanie Time Trend. Także Ochnik, W.Kruk i Ryłko czekają na możliwość powiększenia lokali i otwarcie w nowych konceptach.
Czy w obiekcie pojawiły się bądź pojawią także całkiem nowe marki?
– Nowością nie tylko dla naszej galerii, ale także dla całego Lubina jest pojawienie się po raz pierwszy w mieście sieciowej kawiarni Costa Coffee. Zajmuje ona 156 mkw. powierzchni. Lokal w formie kawiarnianej wyspy mieści się na poziomie 0. Cieszy nas, że to właśnie nasz obiekt zyskał zaufanie tak znanego międzynarodowego operatora kawiarnianego. Nowe umowy najmu podpisaliśmy także z Guess, By o la la oraz restauracją Pasibus – mówi w rozmowie z Retailnet Karol Semik, dyrektor ds. komercjalizacji obu obiektów (Korony Kielce, CA).
Rozmawiała Katarzyna Łabuz
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!