Wielu seniorów zastanawia się czy warto od razu po osiągnięciu wieku emerytalnego zrezygnować z pracy? Nie zawsze to się opłaca. Jeżeli po... » Oferty pracy PUP Lubin...
Przedstawiamy najnowsze oferty pracy dostępne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubinie. Szczegółowe informacje i dane kontaktowe do pracodawc... » ĆWICZENIA VI KOMPANII ...
23 kwietnia bieżącego roku w godzinach 09 – 14. Na terenie lubińskiej giełdy i stadionu piłkarskiego odbyły się ćwiczenia dowódczo... » Ostatnie przymrozki i ...
Kilka ostatnich mroźnych nocy może mieć katastrofalne skutki dla sadowników i właścicieli winnic. W wielu ogrodach nie będzie w tym roku j... »
Data dodania: 22 lutego 2020 — Kategoria: Wiadomości
Prawie 1500 poszkodowanych przez ostatnie wichury nad Polską dostało odszkodowania od PZU już następnego dnia po zgłoszeniu. W ramach tzw. ścieżki uproszczonej PZU obsłużyło 70 proc. klientów.
– Nie zwlekamy, gdy dochodzi do nieszczęścia. Szybka pomoc poszkodowanym jest dla nas najważniejsza. Po wichurach, które w końcu zeszłego tygodnia pustoszyły południe Polski, wysłaliśmy tam prawie 100 mobilnych ekspertów PZU. Pomagali poszkodowanym w zebraniu i przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do wypłaty odszkodowania – mówi dyrektor Grzegorz Goluch, odpowiedzialny za obsługę szkód i świadczeń w PZU.
Większość szkód została obsłużona w ramach tzw. uproszczonej ścieżki, dzięki czemu wypłata odszkodowań była możliwa z dnia na dzień. – Uproszczona ścieżka nie wymaga oględzin rzeczoznawcy PZU, a wartość szkody jest szacowana na podstawie zgłoszeń naszych klientów, które zawierają zdjęcia – dodaje dyrektor Goluch.
Kiedy dochodzi do nagłych zjawisk klimatycznych najpierw należy zadbać o własne i bezpieczeństwo bliskich. Jeżeli mamy pewność, że nic nam nie grozi, to następnie można chronić dobytek. Poszkodowani nie muszą czekać na rzeczoznawcę. Mogą samodzielnie wykonać dokumentację fotograficzną, np. telefonem komórkowym i natychmiast przystąpić do sprzątania i zabezpieczania uszkodzonego mienia, np. w miarę możliwości prowizorycznie zabezpieczając dach, by chronić się przed powiększaniem strat.
Dostępne kanały zgłaszania szkód:
• Infolinię dla poszkodowanych pod nr 801 102 102.
• Szkody można zgłaszać również przez Internet na www.pzu.pl.
Wszystkie komentarze umieszczane przez uŃytkownikŃw i gosci portalu sa ich osobista opinia. Redakcja oraz wlasciciele portalu nie biora odpowiedzialnosci za komentarze odwiedzajÂących.
Subskrybuj nasz kanaĹ RSS!