Poniedzialek, 24 stycznia 2022 r.   Imieniny: Felicji, Tymoteusza, Rafała
Witaj, Społecznosć Lubina gość! Zarejestruj się lub Zaloguj do serwisu | Ilość osób online 24

Portal Lubina


UWAGA! Ten serwis uzywa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przegladarki oznacza zgode na to) ->>



Wiadomości z Lubina
Oferty pracy – Rekrutacja – KGHM Oferty pracy – R...
KGHM zaprasza do współpracy wszystkich, którzy stawiają sobie odważne i ambitne cele – są gotowi na realizację codziennych wy... »TRAGEDIA NA DRODZE. NIE ŻYJE 77-LETNIA KOBIETA. POLICJANCI APELUJĄ O OSTROŻNOŚĆ TRAGEDIA NA DRODZE. NI...
Do tragicznego wypadku doszło w czwartek, 20 stycznia bieżącego roku, około godziny 13., na drodze numer 292. W zdarzeniu brały udział dwa pojazd... »Międzynarodowy grant dla Szkoły Podstawowej w Niemstowie Międzynarodowy grant d...
Projekt “Niezapomniani”  zgłoszony do  Instytutu Studiów nad Holokaustem i Prawami Człowieka im. Olgi Lengyel przez ... »Jest projekt budynku usług rekreacyjno-sportowych w Juszowicach Jest projekt budynku u...
Gmina Rudna opracowała dokumentację projektową na budowę budynku usług rekreacyjno-sportowych w Juszowicach. Dla mieszkańców oznacza to no... »

» archiwum wiadomości

Magazyn elubin.pl

iParts.pl - części samochodowe

Tanie części zamienne w Ucando



polec prawnika.pl

silesianseo.pll









Twoja wyszukiwarka

Zdrowie
Edukacja
Miasto
Lokale
Czy wiesz, że...?
Czy wiesz, że?...Po przeprowadzonej w 2000 roku inwentaryzacji przyrodniczej na terenie Lubina stwierdzono występowanie 8 gatunków roślin, grzybów i porostów podlegających ochronie ścisłej, 8 gatunków roślin podlegających ochronie częsciowej oraz 26 gatunków roślin rzadkich, 8 gatunków chronionych i 17 gatunków rzadkich bezkręgowców, wśród ryb 1 gatunek chroniony i 1 rzadki, 5 gatunków chronionych płazów (wszystkie występujące w Polsce gatunki płazów znajdują się pod ochroną) 4 gatunki chronionych gadów (wszystkie występujące w Polsce gatunki gatunki gadów znajdują się pod ochroną_, 92 gatunki chronionych ptaków, 9 gatunków chronionych nietoperzy( wszystkie występujące w Polsce gatunki nietoperzy znajdują się pod ochroną) oraz 6 gatunków chronionych ssaków. Główne zasoby naturalne Lubina to: ruda miedzi, srebro, pokłady żwiru i piasku.

Pogoda
YoWindow.com
Wybrane wiadomości
Wiadomości z Lubina i okolic

Grupa CCC ogłasza nową strategię biznesową
Data dodania: 26 listopada 2021 — Kategoria: Wiadomości

Grupa CCC ogłasza nową strategię biznesową

Trzykrotny wzrost przychodów, dwucyfrowa rentowność, 60% udział kanału online w sprzedaży, nowe kategorie produktowe, wzrost zadowolenia Klientów, zaangażowania pracowników i zrównoważony rozwój – to kluczowe cele nowej strategii biznesowej Grupy CCC - GO.25 Everything fashion. Omnichannel platform. W jej ramach Spółka planuje dalszy rozwój w modelu platformy omnichannel, która skupia funkcjonujące w Grupie szyldy (CCC, HalfPrice, eobuwie.pl, MODIVO, DeeZee). Spółka chce być aktywnym uczestnikiem całej ścieżki zakupowej Klientów, którzy kupują w coraz bardziej złożony i wielokanałowy sposób.  

Przez ostatnie półtora roku pandemii rynek mocno się zmienił. Wybrane trendy przyśpieszyły, a nowe zyskują na znaczeniu. Jako Grupa dobrze przepracowaliśmy ten czas i wychodzimy z tego okresu wzmocnieni. Chcemy być jednocześnie jak najlepiej przygotowani na najbliższe lata i wykorzystać wszystkie nadarzające się szanse. Dlatego przygotowaliśmy aktualizacje strategii. Dziś, rozpoczynamy kolejny etap rozwoju, budując modową platformę omnichannel – mówi Dariusz Miłek, Przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC.

Ogłoszona w styczniu 2020 r. strategia GO.22 Grupy CCC zapowiadała szereg zmian w działalności Spółki. Do  najważniejszych z nich należały: rozwój produktu i komunikacji marketingowej, inwestycje w technologię i  cyfryzację, rozwój kanałów sprzedaży online – w tym nowych narzędzi i usług dla Klientów, a także eliminacja aktywów i projektów niestrategicznych. Grupa zrealizowała zdecydowaną większość z planowanych działań. Jednocześnie pandemia znacząco zintensyfikowała realizację kierunków przyjętych wówczas przez Spółkę. W  związku z tym, po niespełna dwóch latach od publikacji, Grupa zdecydowała się na aktualizację strategii i  jej dostosowanie do zmienionego otoczenia.

W ostatnich kilkunastu miesiącach transformacja zachowań konsumenckich znacząco przyśpieszyła. Preferencje zakupowe przesunęły się jeszcze mocniej w stronę cyfrowych kanałów sprzedaży i dziś Klienci oczekują jeszcze bardziej, nowoczesnej, szybkiej i spójnej dla różnych kanałów obsługi – mówi Marcin Czyczerski, Prezes Zarządu Grupy CCC. – Nasza organizacja zawsze odważnie wprowadzała zmiany i intensywnie się rozwijała. Tak jest i  tym razem – chcemy zwielokrotnić potencjał, który dziś posiadamy. Łączymy świat online z offline i dostarczamy Klientom nowe doświadczenia zakupowe.

Kluczowe cele i aspiracje strategiczne, które spółka zamierza osiągnąć do 2025 roku, obejmują:

  • trzykrotne zwiększenie rocznych przychodów Grupy w stosunku do roku kończącego się 31.10.2021,
  • osiągnięcie skonsolidowanej rentowności EBITDA powyżej 12%,
  • udział przychodów z nowych kategorii produktowej (poza obuwiem) na poziomie co najmniej 1/3,
  • ponad 60% udział kanału online w przychodach Grupy,
  • poprawę wskaźnika NPS (Net Promoter Score) o 10 punktów dla każdego szyldu/kanału w Grupie,
  • rating MSCI ESG na poziomie A+
  • wskaźnik zaangażowania pracowników o ponad 10 p.p. ponad średnią dla sektora.

Wzrost biznesu, zadowolenie Klienta, rozwój produktu, dalsza cyfryzacja i zrównoważony rozwój – to główne kierunki, którymi chcemy podążać. Naszą misją jest udostępnianie mody dla każdego, wszędzie. Dzięki realizacji założonych celów chcemy stać się omnikanałową platformą modową nr 1 w Europie Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy dobrze przygotowani do realizacji tych ambicji – zapowiada Marcin Czyczerski.

Osiągnięcie celów postawionych w nowej strategii realizowane będzie w oparciu o platformę omnichannel, której fundamenty stanowić będą:

  • W portfolio Grupy CCC znajdują się własne marki oraz ponad 1000 brandów zewnętrznych. Całościowo oferta produktowa pokrywa potrzeby różnych grup Klientów. Spółka stawia na rozwój nowych, poza obuwiem, kategorii produktowych. W ten sposób dąży do rozwijania unikalnego ekosystemu obiegu produktów, z wykorzystaniem zarówno kanałów full-price, jak i off-price.
  • Komunikacja i baza kliencka. Budowa bazy Klientów i wykorzystanie zaawansowanej analityki to  jeden z kluczowych elementów platformy omnichannel. Działania skierowane do konsumentów opierać się będą na jeszcze większej personalizacji, z uwzględnieniem wszystkich kanałów dostępu, budowaniu wartości Klienta i zarządzaniu nią w pełnym cyklu życia.
  • Celem Grupy jest dalszy intensywny rozwój w obszarze technologicznym. Jego filarami będą omnikanałowe doświadczenie Klienta, nowoczesne sklepy wyposażone w  rozwiązania cyfrowe, robotyzacja i innowacje.
  • Łańcuch dostaw. Nowoczesna logistyka i łańcuch dostaw pozostają przewagą konkurencyjną Grupy CCC. Spółka zamierza wykorzystać pełnię potencjału w tym zakresie dzięki holistycznemu spojrzeniu end-to-end, nowym kierunkom i dywersyfikacji dostaw, rozwojowi logistyki e- commerce oraz pełnej integracji zapasu sklepowego i magazynowego.
  • Zrównoważony rozwój. Dynamiczne zmiany w Grupie w dalszym ciągu odbywać się będą z  uwzględnieniem odpowiedzialności za Klientów, pracowników, społeczeństwo i środowisko. Ekologiczne kolekcje, redukcja emisji scope 1-3, równość i różnorodność w miejscu pracy, a także przestrzeganie najwyższych standardów przez partnerów biznesowych to cele uwzględnione w  nowej strategii Spółki.
  • Kultura i ludzie. Proces realizacji planów i ambicji Grupy wspierać będzie kultura organizacyjna Grupy CCC. Opiera się ona na takich wartościach jak: koncentracja na kliencie, przedsiębiorczość i  zespołowość. Cele strategiczne Spółki w tym obszarze to wzrost o 10 pkt. wskaźnika NPS we  wszystkich szyldach Grupy, trzykrotnie większy zespół FashionTech oraz wyższy poziom zaangażowania pracowników (+10 p.p. powyżej średniej dla branży).

Motto naszej strategii to Everything fashion, Omnichannel Platform. To podkreśla, że wypływamy na szersze wody, na większy rynek. Obok obuwia będziemy bardzo mocno rozwijać odzież i inne modowe kategorie, bo  mamy Klientów, zasoby i umiejętności do tego. „Omnichannel platform” oznacza, że łatwo dodajemy nowe kategorie, marki i produkty, dla różnych segmentów klienckich i z różnych półek cenowych. Oznacza też, że  jesteśmy wszędzie tam, gdzie Klient nas może potrzebować - bo jesteśmy mocni i w sklepach, i w świecie cyfrowym. Mamy dość unikalny, silny model biznesowy, a szanse po pandemii na zdobycie większego udziału w  rynku są ogromne – mówi Karol Półtorak, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Rozwoju Grupy CCC.

Grupa CCC to obecnie pięć marek (CCC, HalfPrice, eobuwie.pl, MODIVO i DeeZee), które wzajemnie się uzupełniają, pokrywając różne segmenty Klientów. Za ich pośrednictwem Grupa będzie umacniać pozycję na rynkach macierzystych, a rozwój międzynarodowy zaplanowany jest głównie dla kanału e-commerce.

Strategia Grupy CCC GO.25: Everything fashion. Omnichannel platform dostępna jest na stronie https://corporate.ccc.eu/prezentacje.

***

CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform
e-commerce i prawie 1000 sklepów w 29 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee.  Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.

 

Słowa kluczowe: lubin
Wyślij link znajomemu: http://elubin.pl/wiadomosci,23119.html
Ten artykuł był czytany 113 razy.


brak komentarzy

Napisz komentarz!

Twoje imię: *
Twój komentarz: *
komentarz nie może być dłuższy niż 350 znaków
Znaczniki HTML: Wył.
BBCode: Włączone

Dostępne znaczniki:
[i] pochylenie [/i]
[b] pogrubienie [/b]
[u] podkreślenie [/u]


* - wymagane pola do dodania komentarza.

Wszystkie komentarze umieszczane przez użytkowników i gości portalu są ich osobistą opinią. Redakcja oraz właściciele portalu nie biorą odpowiedzialności za komentarze odwiedzających.


Copyright © 2006-2022 Portal miasta Lubina.
Strona wygenerowana w 0.009 sek.Lubin 1.0